ثباتی که FromSoftware با عرضه بازیهای عالی یکی پس از دیگری از خود نشان داده، در طول این سالها یک چیز حیرتانگیز بوده است، به خصوص وقتی به تعداد بازیهایی که منتشر میکنند نگاه میکنید.
اما به نظر میرسد که این توسعهدهنده میخواهد سرعت خروجی خود را حتی بیشتر از این نیز بکند. با لانچ Elden Ring در سال گذشته و آماده شدن برای عرضه Armored Core 6: Fires of Rubicon در شهریور ماه، FromSoftware امیدوار است فاصلههای مشابهی بین عرضه عناوین آینده داشته باشد.
مطلب پیشنهادی:داستانهای اساطیری مخفی در بازی بلادبورنداستان تاثیرگذار بلادبورن، ترکیبی هنرمندانه از قصههای شاهکار تاریخ
یاسوهیرو کیتائو، تهیهکننده استودیو، در مصاحبه اخیر با Eurogamer گفت که فرام سافتور تمایل دارد چندین تیم به طور همزمان روی پروژههای مختلف کار کنند و امیدوار است که بازیهای «جدید و هیجانانگیز» را در فواصل زمانی نه چندان طولانی در آینده عرضه کنند.
این فلسفه ما است که در ده سال گذشته، بهویژه از زمانی که میازاکی رئیس شرکت بوده، تغییر چندانی نکرده است. رویکردی است که احساس میکنیم همیشه برای رسیدن به آن تلاش کردهایم: همیشه یک چیز جدید بسازیم، همیشه یک چیز بدیع بسازیم، چیزی که به عنوان بازیکن برای ما جالب و سرگرمکننده است.
بنابراین از این نظر، واقعا چیزی تغییر نکرده است. ما چندین عنوان را به طور همزمان توسعه میدهیم، چندین تیم ساخت داریم که روی پروژههای مختلف کار میکنند. امیدواریم که بتوانیم انتشارات خود را به تناوب ادامه دهیم و چیزهای جدید و هیجانانگیزی را در فواصل زمانی نه چندان طولانی در آینده عرضه کنیم.
Armored Core 6: Fires of Rubicon عنوان بعدی استودیو است که در شهریور منتشر خواهد کرد، اما فراتر از آن، فرام سافتور در حال حاضر روی بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of Erdtree نیز کار میکند که ظاهرا حداقل از یک سال پیش در دست ساخت بوده است.
در سال ۲۰۲۱، افشاگریها ادعا کردند که فرام سافترو برای ساخت یک آیپی جدید سولزلایک انحصاری PS5 با سونی شریک شده است و از نظر طراحی بیشتر شبیه Dark Souls و Sekiro است تا Elden Ring. با این حال، این پروژه هنوز اعلام نشده، بنابراین هنوز متوجه نشدهایم که شایعات تا چه حد درست بودند.
مطلب پیشنهادی:اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیروردپای اساطیر ژاپنی در داستان گرگ تنهای سکیرو
ویجیلاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا