اچیومنت یک مد جدید و مرموز به بازی Titanfall 2 اضافه شده است - شرکت آچومنت

یک مد جدید و مرموز به بازی Titanfall 2 اضافه شده است

تایتان فال ۲ (Titanfall 2) یک بازی شوتر اول شخص بسیار خوب بود که به خاطر سیاست بد الکترونیک آرتز نتوانست عرضه موفقی داشته باشد. 

چند روز پیش استودیو ریسپاون اینترتینمنت آپدیت جدیدی برای Titanfall 2 منتشر کرد که بخش چندنفره بازی را احیا کرده است. این به روزرسانی با محتوای جدیدی نیز همراه بود و طرفداران متوجه یک حالت کاملا تازه در تایتان فال ۲ شده‌اند. استودیو هیچ اشاره‌ای به این مد جدید نداشته و توصیف بازی نیز هیچ اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار نمی‌دهد. 

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانیدتغییرات اساسی یکی از لجندها
هر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانید

«موشک‌های شما خورشید را محو خواهند کرد» جمله‌ای است که استودیو برای توصیف این مد استفاده کرده است. این جمله به فیلم ۳۰۰ اشاره دارد که یک جنگجو پیشگویی می‌کند که «تیرهای بسیار زیاد کمانداران خورشید را محو خواهند کرد». همچنین در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید که این مد اسم ندارد و تنها سه علامت سوال «???» به جای آن قابل مشاهده است. 

بازی Titanfall 2

آیا این سه علامت سوال به ساخت تایتان فال ۳ اشاره دارد؟ از قبل می‌دانیم که ریسپاون ساخت Titanfall 3 را آغاز کرده بود، اما توسعه آن به خاطر Apex Legends متوقف شد. حالا شاید الکترونیک آرتز اجازه ساخت دنباله تایتان فال را صادر کرده باشد، در غیر این صورت حداقل یک مد جدید به بازی Titanfall 2 اضافه می‌شود.

Titanfall 2 به دلیل انتشار در فاصله یک هفته‌ای بین Call of Duty: Infinite Warfare و Battlefield 1 فروشی ناامیدکننده را تجربه کرد. همچنین باید اشاره کنیم که استودیو ریسپاون اینترتینمنت حداقل دو پروژه از جنگ ستارگان در دست ساخت دارد که یکی از آن‌ها یک بازی شوتر اول شخص و دیگری در ژانر استراتژیک است.

مطلب پیشنهادی:چرا بتلفیلد سقوط کرد؟ | ویجی کست
چرا بتلفیلد سقوط کرد؟ | ویجی کست


چه بلایی سر بازی جدید خالق رزیدنت ایول ۴ اومد؟

یک مد جدید و مرموز به بازی Titanfall 2 اضافه شده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 58 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.