اچیومنت یونیتی ساختار جدید قیمت‌گذاری خود را اعلام کرد - شرکت آچومنت

یونیتی ساختار جدید قیمت‌گذاری خود را اعلام کرد

پس از مواجهه با واکنش‌ها و انتقادات فراوان نسبت به تغییرات درآمدزایی موتور بازی‌سازی یونیتی، این شرکت برنامه‌ی جدید و به‌روز شده‌ای برای کسب درآمد در آینده را همراه با نامه‌ای سرگشاده منتشر کرد که در آن تغییرات را توضیح می‌دهد.

یونیتی سیاست جدید Runtime Fee را برای بازی‌های ساخته شده بر روی Unity Personal به طور کامل حذف می‌کند و سقف آن را از ۱۰۰,۰۰۰ دلار به ۲۰۰,۰۰۰ دلار می‌رساند و همچنین الزام استفاده از صفحه نمایش Made with Unity هنگام لانچ بازی را حذف می‌کند.

مطلب پیشنهادی:داستان درامای یونیتی با بازی سازها چیه؟ [تماشا کنید]پشت پرده‌ی اتفاقات اخیر یونیتی
داستان درامای یونیتی با بازی سازها چیه؟ [تماشا کنید]

Unity Pro و Unity Enterprise همچنان شاهد اعمال سیاست جدید Runtime Fee خواهند بود، اما تغییر عمده این است که برای بازی‌های از قبل منتشر شده در گذشته اعمال نخواهد شد. تنها بازی‌هایی که با استفاده از نسخه بعدی LTS این موتور ساخته شده‌اند و قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، باید هزینه اجرا را بپردازند.

مارک ویتن، سرپرست تیم ویرایش موتور بازی‌سازی یونیتی، در نامه‌ای سرگشاده گفت:

می‌خواهم با این شروع کنم: متاسفم. باید با تعداد بیشتری از شما صحبت می‌کردیم و قبل از اعلام سیاست جدید Runtime Fee، بازخوردهای بیشتری را در نظر می‌گرفتیم.

یونیتی ساختار جدید قیمت‌گذاری خود را اعلام کرد - شرکت آچومنت

این اعلامیه پس از آن منتشر شد که چندین توسعه‌دهنده مستقل از Unity به دلیل سیاست جدید هزینه اجرا انتقاد کردند که اساسا به این معنی بود که توسعه‌دهندگان باید هر زمان که یک بازی ساخته شده با یونیتی دانلود می‌شد، به آن‌ها هزینه‌ای پرداخت می‌کردند.

استودیوهای Innersloth (سازنده امانگ آس)، Aggro Crab (سازنده Subway Midnight)، مسیو مانستر (سازنده Cult of the Lamb) و Mega Crit (سازنده Slay the Spire) به این موضوع واکنش منفی نشان داده‌ بودند. 

هنگامی که این خط‌مشی برای اولین بار اعلام شد، شامل نصب مجدد بازی‌ها می‌شد و برای عناوینی که از نسخه قدیمی‌تر موتور Unity استفاده می‌کردند نیز اعمال می‌شد.

مطلب پیشنهادی:رازهایی که بازی سازها بهمون نمیگن [تماشا کنید]
رازهایی که بازی سازها بهمون نمیگن [تماشا کنید]


بررسی گیمینگ S23 Ultra | مسابقه‌ی کالاف دیوتی موبایل دادیم

فصل ۶ بازی Call of Duty با ۵ فرانچایز مختلف کراس‌اوور دارد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 23 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.