اچیومنت گری اولدمن قرار بود در سه‌گانه پیش‌درآمد Star Wars بازی کند - شرکت آچومنت

گری اولدمن قرار بود در سه‌گانه پیش‌درآمد Star Wars بازی کند

گری اولدمن، بازیگر برنده اسکار، در حین تبلیغ سریال جدیدش Slow Horses، در مصاحبه‌ای با پادکست Happy Sad Confused فاش کرد که قرار بود صداپیشگی جنرال گریووس، رهبر شرور ارتش درویدها در جنگ ستارگان Revenge of the Sith را انجام دهد.

این بازیگر در پادکست فاش کرد که به دلیل مشکلات مربوط به اتحادیه در محل فیلم‌برداری فیلم در استرالیا نقش را از دست داده است. البته اولدمن این فرصت را داشت که قبل از ترک پروژه، چند قطعه برای فیلم ضبط کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۱ از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما

اینکه آیا طرفداران می‌توانند برخی از فایل‌های ضبط شده اولدمن را بشنوند یا خیر، مشخص نیست. این بازیگر همچنین شایعاتی که او قرار بود در فیلم‌های جنگ ستارگان دیزنی مانند Star Wars: The Force Awakens حضور داشته باشد را رد کرد.

جنگ ستارگان

گریووس که به یاد ماندنی‌ترین حضور خود را در سه‌گانه پیش درآمد داشت، با طراحی منحصر به فرد سایبورگی‌اش و توانایی‌هایش در استفاده از لایت‌سیبر با چهار بازو، یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت های فرنچایز شد.

این سایبورگ متخصص در شکار جدای‌ها در سال‌های اخیر با قدرت میم‌های اینترنتی مختلف، از جمله میمی که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید، محبوبیت جدیدی به دست آورد. با این حال، اولین حضور این شخصیت در سریال انیمیشنی Star Wars: Clone Wars ساخته گندی تارتاکوفسکی در سال ۲۰۰۳ بود.

اگرچه گریووسی که مخاطبان در فیلم Revenge of the Sith دیدند بیشتر همانند یک شخصیت شرور کلاسیک بود، طرفداران با خود حدس می‌زنند اگر اولدمن این نقش را حفظ می‌کرد، شخصیت گریووس چقدر متفاوت از کار در می‌آمد.

اولدمن همچنین قبلا نقش شرور ژان باپتیست امانوئل زورگ را در The Fifth Element بازی کرده بود و همچنین صداپیشگی شرورانه‌ای در نقش Lord Shen در Kung Fu Panda 2 انجام داده بود.

با کنار رفتن اولدمن از نقش، گریووس در عوض توسط متیو وود، تدوینگر صدا برای مجموعه فیلم، صداپیشگی شد. وود به صداپیشگی این شخصیت در سایر اشکال رسانه‌ای، به ویژه در سریال انیمیشنی «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون»، ادامه داد. با تجربه در فرانچایزهای دیگر مانند شوالیه تاریکی و هری پاتر، شاید اولدمن ممکن است روزی دوباره به کهکشانی دور بازگردد.

گری اولدمن را اخیرا می‌توان در سریال Slow Horses مشاهده کرد که از سرویس اپل تی‌وی پخش می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

تماشا در کانال یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 13 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.