اچیومنت کوین فایگی فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را به زودی معرفی می‌کند - شرکت آچومنت

کوین فایگی فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را به زودی معرفی می‌کند

با پایان یافتن حماسه بی‌نهایت در سال ۲۰۱۹، استودیو مارول در حال حاضر در فاز چهارم دنیای سینمایی خود به سر می‌برد. با اظهارنظرهای جدید کوین فایگی، رئیس استودیوی مارول، تقریبا می‌توان مطمئن بود که مرحله جدید این فرنچایز در آینده همچنان به سمت یک داستان بزرگ‌تر پیش می‌رود.

فایگی در یک گفتگوی اختصاصی با TotalFilm گفت:

در حالی که به پایان فاز چهارم نزدیک می‌شویم، فکر می‌کنم مردم کم کم خواهند دید که حماسه جدید به کجا خواهد رفت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

کوین فایگی سابقه معرفی آینده دنیای سینمایی مارول را به شیوه و روش‌های خاص دارد. در حالی که هنوز مشخص نیست فاز پنجم دقیقاً چه زمانی معرفی می‌شود، انتظار می‌رود مارول در رویدادهای آتی مانند Comic Con در جولای امسال و D23 Expo در سپتامبر امسال حضور داشته باشد و در یکی از این دو رویداد، برنامه‌های آتی خود را معرفی خواهد کرد.

فاز چهارم ادغام سریال‌های تلویزیونی را به عنوان بخشی از داستان فراگیر مارول با اولین سریال‌ها در دیزنی پلاس مانند Wandavision آغاز کرد که به شدت با Doctor Strange in Multiverse of Madness پیوند خورد. با گنجاندن تلویزیون در فرنچایز، مارول اکنون این شانس را دارد که داستان‌های بزرگ‌تری را برای آینده تعریف کند.

فایگی گفت:

فکر می‌کنم در حال حاضر سرنخ های زیادی وجود دارد که حداقل برای من آشکار می‌کند این حماسه به کجا پیش می‌رود. اما در ماه‌های آینده کمی بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد تا برنامه‌ای را تنظیم کنیم. بنابراین مخاطبانی که می‌خواهند نمای کلی را ببینند، می‌توانند نقشه راه خیلی خیلی خیلی کوچکی را ببینند.

مارول

چندین پروژه فاز چهارم بخش‌های کوچکی از آنچه ممکن است به طور بالقوه داستان بزرگ‌تری برای آینده فرنچایز به همراه داشته باشند را به تصویر کشیده بودند. معرفی Kang the Conqueror (با بازی جاناتان میجرز) در فصل اول سریال Loki که اولین حضور سینمایی او را در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania رقم خواهد خورد، مفهوم جنگ‌های مولتی‌ورس را که می‌تواند سمت و سوی دنیای سینمایی مارول باشد، به چالش کشیده بود.

به غیر از اعلامیه‌ احتمالی فایگی، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از پروژه‌های امسال مارول مانند Thor: Love and Thunder که در ۸ جولای (۱۷ تیر) اکران می‌شود و Black Panther: Wakanda Forever که در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران می‌شود، منتشر شود. فیلم‌های آتی مارول شامل Guardians of the Galaxy Vol. 3 در ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) و The Marvels در ۲۸ جولای ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) خواهد بود. دیگر فیلم‌های بدون تاریخ رسمی اکران عبارتند از Thunderbolts و Fantastic Four.

همایش Comic Con در روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر) و همایش D23 در روز ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) آغاز می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی


Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 21 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.