اچیومنت کوجیما با همکاری سونی روی یک آی‌پی اکشن جاسوسی کار می‌کند - شرکت آچومنت

کوجیما با همکاری سونی روی یک آی‌پی اکشن جاسوسی کار می‌کند

پس از نمایش مفصل و هیجان‌انگیز بازی Death Stranding 2: On The Beach در رویداد استیت آو پلی، هیدئو کوجیما در کنار هرمن هالست جلوی دوربین آمد و توضیحات مختلفی درباره دنباله استرندینگ داد. البته این پایان ماجرا نبود چراکه مشخص شد او روی یک آی‌پی کاملا جدید در سبک «اکشن جاسوسی» تحت عنوان Physint کار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۸ شرکت آچومنت؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟چقدر طرفدار مرد عنکبوتی هستید؟
کوییز ۱۸ شرکت آچومنت؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟

مشخصا فاصله زیادی با عرضه این بازی جدید از سوی کوجیما داریم، زیرا Kojima Productions علاوه بر دث استرندینگ ۲ که سال آینده روانه بازار می‌شود، بازی ترسناک OD را نیز با همکاری مایکروسافت توسعه می‌دهد. خالق سری متال گیر طی صحبت‌هایش گفت:

آمادگی‌های لازم در حال انجام‌گیری است، اما روند اصلی تولید پس از عرضه Death Stranding 2 در کوجیما پروداکشنز آغاز خواهد شد. ما تجربه بسیاری در همکاری با سونی داریم و ژانر اکشن جاسوسی را در کنار هم به مدت ۳۰ سال رشد داده‌ایم. همچنین، سونی علاوه بر ساخت بازی‌های ویدیویی، در صنعت موسیقی و فیلم فعالیت دارد. در نتیجه قطعا این یک همکاری قدرتمند خواهد بود.

کوجیما

دو سال دیگر، من چهلمین سالگرد فعالیتم در صنعت را جشن می‌گیرم. اطمینان دارم که این عنوان عصاره‌ای از مجموعه کارهای من در تمام این سال‌ها خواهد بود.

طبق معمول، Kojima Productions قول بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و استعدادها را برای توسعه Physint داده است. همچنین، مسئله ترکیب «سینما» و «ویدیوگیم» که برای این پروژه مطرح شد، در زمان معرفی OD نیز مورد بحث قرار گرفته بود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Sisu | جان ویک فنلاندیجوخه مرگ یک نفره
نقد فیلم Sisu | جان ویک فنلاندی


بازی هایی که توی کشورهای مختلف ممنوع شدن

رونمایی کامل از بازی Death Stranding 2: On The Beach صورت گرفت - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 27 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 1 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.