اچیومنت کریس راک فیلم بیوگرافی مارتین لوتر کینگ جونیور را کارگردانی خواهد کرد - شرکت آچومنت

کریس راک فیلم بیوگرافی مارتین لوتر کینگ جونیور را کارگردانی خواهد کرد

به گزارش Deadline، یک فیلم بیوگرافی درباره زندگی مارتین لوتر کینگ جونیور در دست ساخت قرار دارد. یونیورسال پیکچرز هدایت آن را بر عهده دارد و قصد دارد از بیوگرافی تحسین شده جاناتان ایگ، ​​King: A Life برای اقتباس سینمایی، استفاده کند.

کمدین و بازیگر شناخته شده، کریس راک، در حال انجام مذاکرات نهایی برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم زندگینامه‌ای است. استیون اسپیلبرگ نیز قرار است تهیه‌کننده اجرایی باشد.

مارتین لوتر کینگ جونیور یک رهبر برجسته حقوق مدنی آمریکایی بود که به خاطر حمایت از خشونت پرهیز از خشونت و نقشش در جنبش حقوق مدنی در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ شهرت داشت. در سال ۱۹۶۴، جایزه صلح نوبل به دلیل تعهدش به مقاومت بدون خشونت در مبارزه با نژادپرستی به او اهدا شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنیدبازیگری که خیلی زود در هالیوود جا افتاد
بهترین فیلم‌های آنا د آرماس که باید تماشا کنید

این پس‌زمینه قوی، پایه‌ای محکم برای فیلم زندگی‌نامه خواهد بود – به‌ ویژه پس از استقبال گسترده از فیلم زندگی‌نامه Oppenheimer، به کارگردانی کریستوفر نولان که زندگی و حرفه‌ای رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری معروف به پدر بمب اتمی را به تصویر می‌کشید.

پیش از این، یک فیلم تاریخی به کارگردانی آوا دوورنی به نام Selma ساخته شده بود که بر راهپیمایی سال ۱۹۶۵، از سلما تا مانتگامری، به رهبری مارتین لوتر کینگ جونیور تمرکز داشت. با این حال، یک فیلم بیوگرافی از جزئیات زندگی و سفر رهبر حقوق مدنی هنوز ساخته نشده است و به نظر می‌رسد اکنون زمان مناسبی برای استودیو باشد.

مارتین لوتر کینگ

کریس راک با ساخت فیلم‌هایی مانند Top Five، Head of State و I Think I Love My Wife مسلما با کارگردانی ناآشنا نیست اما این بار مطمئنا یک پله فراتر از قبل خواهد رفت.

او در Rustin، نقش روی ویلکینز را بازی می‌کرد که در واقع راهپیمایی مارتین لوتر کینگ که در آن سخنرانی نمادین خود «من یک رویا دارم» را انجام داد، ممکن کرد. اکنون به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده که برنده‌ی چهار بار جایزه اِمی و برنده‌ی سه بار جایزه گرمی، مهم‌ترین پروژه زندگی خود را در دست بگیرد.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیماداستان هواپیما و وحشت؛ یک مسابقه طبیعی
۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما


ویجی کستچرا مورتال کمبت ۱ هم خوبه و هم بد؟

به روزرسانی جدید بازی Payday 3 تاخیر خورد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 8 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.