اچیومنت کریستین بیل: اگر نولان بازگردد، حاضرم بار دیگر نقش بتمن را بازی کنم - شرکت آچومنت

کریستین بیل: اگر نولان بازگردد، حاضرم بار دیگر نقش بتمن را بازی کنم

ماه آینده کریستین بیل بازیگر پیشین بتمن، بار دیگر با فیلم Thor: Love and Thunder که در آن نقش Gorr the God Butcher، خطرناک‌ترین و ترسناک‌ترین دشمن ثور را بازی کرده، به دنیای کمیک‌بوک‌ها باز می‌گردد.

فیلم جدید مارول، یکی از دگرگون‌کننده‌ترین نقش‌های بیل را به نمایش می‌گذارد. اما آیا او حاضر است به یکی از مشهورترین نقش‌هایش بازگردد؟ او در مصاحبه‌ای جدید از شرط خود برای بازگشت به نقش بتمن گفت.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

با وجود اینکه رابرت پتینسون در اسفند ماه سال گذشته به طور رسمی به عنوان بتمن جدید سینما رونمایی شد و مورد استقبال هم قرار گرفت، اما می‌دانیم برای فیلم Flash مایکل کیتون و بن افلک بار دیگر به نقش بتمن بازخواهند گشت. اما آیا بیل نیز حاضر است این کار را انجام دهد؟

در گفتگو با ComicBook.com، بیل خاطرنشان کرد که هیچ تلاشی برای وارد کردن او به این جمع صورت نگرفته است. او اشاره می‌کند که هیچکس تاکنون در این زمینه با او تماسی نگرفته و از این تشبیه استفاده کرد که او را مانند یک قارچ، «در تاریکی» نگه می‌دارند و «هیچ غذایی» نمی‌دهند.

اما اگر قرار بود مدیران برادران وارنر به او پیشنهاد بازگشت دوباره بدهند، بیل با این ایده مخالفت نخواهد کرد. اما فقط در صورتی بازمی‌گردد که کریستوفر نولان، کارگردان سه‌گانه شوالیه تاریکی نیز بازگردد. اگرچه چنین اتفاقی به این زودی‌ها محتمل به نظر نمی‌رسد، اما مطمئنا غیرممکن هم نیست.

بتمن

بیل گفت:

برای من، این موضوع مربوط به کریس نولان خواهد بود، اگر او تصمیم بگیرد دوباره این کار را انجام دهد و تصمیم بگیرد دوباره در مسیر من قرار بگیرد، بله، چنین چیزی را در نظر می‌گیرم زیرا همیشه این پیمان بین ما بوده که به آن پایبند باشیم. گفتیم که تنها سه‌تا [فیلم] بسازیم. بعد با خودم گفتم فقط با کریس حاضرم آن را بازی می‌کنم.

همانطور که بیل اشاره می‌کند، فیلم‌های پیشین به عنوان یک سه‌گانه در نظر گرفته شد و از نظر آن‌ها نیازی به ادامه داستان نیست. مطمئنا پس از سه‌گانه بیل برای بازی در دیگر فیلم‌ها هیچ مشکلی نداشت. او برای بازی در فیلم‌های American Hustle و Vice و همچنین نقش مکمل فیلم The Big Short نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

از طرف دیگر نولان نیز با فیلم‌های بعدی خود از جمله Interstellar، Dunkirk و Tenet تحسین منتقدان را به دست آورد و در حال حاضر روی فیلم جدید خود، Oppenheimer کار می‌کند که سال آینده اکران خواهد شد و مطمئنا یکی از موردانتظارترین فیلم‌های تابستان ۲۰۲۳ خواهد بود.

لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که بیل در مورد امکان ساخت چهارمین فیلم بتمن صحبت می‌کند. اگرچه این بار نسبت به سال ۲۰۱۹ خوشبین‌تر به نظر می‌رسد، زمانی که اشاره کرد رویای نولان همیشه ساختن یک سه‌گانه بوده و اگر فیلم دیگری می‌ساختند، «بیش از حد بوده و زیاده‌روی می‌کردند».

در آن زمان به بیل گفته شد که «دیگر به خدمات او نیازی نیست» و از آن زمان به بعد نیز دیگر لباس بتمن را بر تن نکرد و به نظر نمی‌رسد اشتیاقی دیوانه‌وار برای بازگشت به این نقش داشته باشد. اما باید منتظر آینده ماند و دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

مطلب پیشنهادی:بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟شوالیه تاریکی در برابر انتقام جویان
بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 28 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.