اچیومنت کریستوفر نولان: هالیوود می‌تواند از تیلور سوئیفت چیزهای زیادی بیاموزد - شرکت آچومنت

کریستوفر نولان: هالیوود می‌تواند از تیلور سوئیفت چیزهای زیادی بیاموزد

اخیرا کارگردان معروف، کریستوفر نولان به تعریف و تمجید تیلور سوئیفت پرداخت و خواننده را به خاطر شیوه‌ای که برای انتشار فیلم پرفروش کنسرت جدیدش The Eras Tour انتخاب کرد، تحسین کرد.

در جریان رویدادی در دانشگاه سیتی نیویورک، چند روز قبل از شروع اکران فیلم سوئیفت در سینماها، کارگردان درباره انتخاب خواننده برای کنار زدن استریم‌ها و استودیوهای اصلی هالیوود و مشارکت مستقیم با سالن‌های نمایش AMC برای توزیع فیلم صحبت کرد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به فیلم Oppenheimer – نولان رقیب اصلی خود استسردرگمی مخاطب در میان خیل عظیم اتفاقات
نگاهی به فیلم Oppenheimer – نولان رقیب اصلی خود است

کارگردان اوپنهایمر گفت:

فیلم کنسرت تیلور سوئیفت توسط استودیوها توزیع نمی‌شود، بلکه توسط صاحب سالن نمایش، AMC توزیع می‌شود و او می‌خواهد به استودیوها نشان دهد که درآمد هنگفتی به همراه خواهد داشت. مسئله این است که [نمایش تئاتری] قالب و راهی برای دیدن چیزها و به اشتراک گذاشتن داستان‌ها یا به اشتراک گذاشتن تجربیات است که فوق العاده ارزشمند است. اگر [استودیوها] آن را نخواهند، شخص دیگری به دنبالش خواهد بود. این فقط حقیقت را نشان می‌دهد.

در اوایل سال جاری، پس از به سرانجام نرسیدن مذاکرات با استودیوهای بزرگ فیلم، سوئیفت یک قرارداد غیرعادی با سینماهای AMC انجام داد که در آن حدود ۵۷ درصد از فروش بلیت را دریافت می‌کند و AMC هزینه توزیع بسیار کمتری را دریافت می‌کرد.

نولان

فیلم موفق این خواننده در آمریکای شمالی ۹۲.۸ میلیون دلار و در هفته افتتاحیه ۱۲۳.۵ میلیون دلار در سطح جهانی فروخت که هفتمین افتتاحیه بزرگ سال ۲۰۲۳ و بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلم کنسرتی در تاریخ است. Variety تخمین می‌زند که سوئیفت به لطف قرارداد AMC به درآمد ۶۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

کریستوفر نولان با جریان موفقیت فیلم‌های امسال غریبه نیست، جدیدترین اثر او، اوپنهایمر، با بازی کیلیان مورفی در باکس آفیس جهانی ۹۴۲ میلیون دلار فروش کرده و آن را به پردرآمدترین فیلم زندگینامه‌ای تاریخ سینما تبدیل کرده است.

Taylor Swift: The Eras Tour اکنون در سینماها اکران شده است. Oppenheimer از تاریخ ۲۱ نوامبر بر روی پلتفرم‌های دیجیتال در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های منفی شرقی در هالیوود
نگاهی به شخصیت‌های منفی شرقی در هالیوود


موجانگ این راز رو از ماینکرفت بازا مخفی کرده!

تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 تاخیر می‌خورد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 21 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.