اچیومنت کارگردان Shazam 2 شایعات مربوط به فیلمبرداری مجدد آن را رد کرد - شرکت آچومنت

کارگردان Shazam 2 شایعات مربوط به فیلمبرداری مجدد آن را رد کرد

دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم شزم ۲ (Shazam 2)، علاوه بر بی‌اعتبار دانستن شایعات مربوط به فیلمبرداری مجدد این عنوان سینمایی، خاطرنشان کرد دنباله شزم تقریبا تکمیل شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ داستان عجیب و غریب سوپرمنسوپرمن تبدیل به شیر می‌شود؟ بتمن را به خاطر جادو محاکمه می‌کند؟
۱۰ داستان عجیب و غریب سوپرمن

فیلم Shazam محصول سال ۲۰۱۹ میلادی که یکی از آثار سینمایی دنیای توسعه‌یافته دی‌سی (DCEU) به شمار می‌رود بر خلاف درآمد نه‌چندان زیادش در مقایسه با دیگر آثار ابرقهرمانی این کمپانی (۳۶۶ میلیون دلار در مقابل بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری) نقدهای مثبتی را دریافت و برادران وارنر را مجاب به چراغ سبز دادن برای دنباله‌اش کرد.

مدتی بعد و به دنبال همه‌گیر شدن ویروس کووید، تولید فیلم کمی با تاخیر مواجه شد و اخیرا نیز شایعاتی در رابطه با فیلمبرداری مجدد آن به گوش می‌رسید. سندبرگ؛ کارگردان شزم ۲ دیروز و به مناسبت روز کارگر در بخش استوری صفحه اینستاگرامش یک Q&A (پرسش و پاسخ) پست کرد و نتیجه هم اینکه یکی از طرفداران پرسید: «آیا شما واقعا دارین برای فیلم شزم فیلمبرداری مجدد می‌کنین یا اینا همش اخبار کذبه؟». او در پاسخ نوشت:

نه. من گزارش‌هایی مبنی بر «ساخت مجدد» شزم ۲ را دیده‌ام ولی این حقیقت ندارد. فیلمبرداری مدتی است که به پایان رسیده و ما در حال انجام کارهای نهایی میکس و جلوه‌های بصری و ویژه هستیم. همه از فیلم راضی هستند و ما به این خاطر که تاریخ عرضه تغییر کرده قرار نیست بیشتر روی آن کار کنیم. آن‌ها (رؤسای دی‌سی) فکر کردند تاریخ عرضه قبلی آکوامن برای ما بهتر است و این دلیلی است که ما (تاریخ عرضه را) جابه‌جا کردیم.

قطعا فیلمبرداری بیشتری نخواهیم کرد.

David F. Sandberg

فیلم شزم 2

فیلم «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۲۶ اسفند سال جاری روی پرده‌های نقره‌ای سینما نمایش داده خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بحران بزرگ دی‌سیفجایعی که دنیاها را زیر و رو کردند
۱۰ بحران بزرگ دی‌سی


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا در کانال یوتیوب شرکت آچومنت سینما

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 6 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.