اچیومنت کارگردان Mortal Kombat 1 دوست دارد کاری متفاوت انجام دهد - شرکت آچومنت

کارگردان Mortal Kombat 1 دوست دارد کاری متفاوت انجام دهد

استودیوی NetherRealm در حال آماده شدن برای انتشار بازی Mortal Kombat 1 است، جدیدترین عنوان از سری مبارزه‌ای که تایملاین جدیدی را آغاز خواهد کرد.

با توجه به اینکه کارگردان و مدیر خلاق استودیو، اد بون، از مدت‌ها پیش روی بازی‌های مبارزه‌ای کار می‌کند، آیا ترس از فرسودگی شغلی وجود دارد؟

مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۹ شرکت آچومنت؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟«بیاید اینجا!»
کوییز ۱۹ شرکت آچومنت؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟

در مصاحبه جدید IGN با بون از او پرسیده شد که آیا تمایلی برای انجام کاری متفاوت با Mortal Kombat یا سایر فرنچایزها وجود دارد یا خیر. او پاسخ داد:

مسلماْ به انجام کاری متفاوت تمایل دارم. با کمال تعجب، احساس فرسودگی نمی‌کنم زیرا در هر بازی چیزهای جدیدی را امتحان کرده‌ایم. گاهی اوقات یک بازی جانبی همانند Puzzle Kombat، Konquest و اینجور حالت‌ها را خلق می‌کنیم و اکنون Invasions درست کردیم.

بنابراین فکر می‌کنم این ویژگی‌ها و حالت‌های بازی برای استودیوی ما، در حالی که هنوز مکانیک اصلی یک بازی مبارزه‌ای را در داستان تک‌نفره آنلاین و همه بخش‌ها رعایت می‌کنیم، بازی‌ها را جذاب نگه می‌دارند.

اد بون به تازگی اشاره کرده بود که برخی از شخصیت‌های اصلی در قسمت جدید حضور خواهند نداشت و امیدوارند که بتوانند بازیکنان را از حضور برخی کاراکترها غافلگیر کنند.

Mortal Kombat

Mortal Kombat 1 حکم ریبوت این فرنچایز قدیمی را دارد و لیو کنگ همه چیز را پس از اتفاقات بسته الحاقی Aftermath مورتال کامبت ۱۱ دوباره تنظیم می‌کند. در نتیجه، کیتانا و ملینا (تا حدودی) با هم کنار می‌آیند، اسکورپیون اکنون کوآی لیانگ، برادر کوچکتر بی‌هان یا ساب زیرو است و شائو کان هنوز هم ژنرال شائو است.

همراه با یک داستان جدید، حالت Invasions نیز وجود دارد که در آن بازیکنان با مهاجمان از جهان‌های دیگر مبارزه می‌کنند و در یک پیکربندی به سبک بازی‌های تخته‌ای با عناصر نقش آفرینی حرکت می‌کنند.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر برابر با ۲۸ شهریور برای پلی‌ استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانیدشاهکاری مورد انتظار از کپکام
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید


گیمزکام ۲۰۲۳ ؛ نمایش اختصاصی لایز آو پی چطور بود؟

تاریخ عرضه بازی روگ لایک Hellboy Web of Wyrd مشخص شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 29 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.