اچیومنت کارگردان God of War: با توسعه‌دهندگان با احترام رفتار کنید - شرکت آچومنت

آزار و اذیت‌های آنلاین سازندگان برای مشخص نشدن تاریخ انتشار بازی

کارگردان God of War: با توسعه‌دهندگان با احترام رفتار کنید

کوری بارلوگ، کارگردان خلاق God of War از استودیو سانتا مونیکا، در توییتر از جامعه بازیکنان درخواست کرد که رفتار بهتری با توسعه‌دهندگان بازی داشته باشند.

انتظار می‌رفت که سونی شب گذشته تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarök را اعلام کند که این اتفاق در نهایت رخ نداد و باعث شد برخی از توسعه‌دهندگان بازی در فضای مجازی مورد آزار و اذیت قرار بگیرند.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

یکی از توسعه‌دهندگان زن توییت کرد که برخی از کاربران تصاویر نامناسب برای او ارسال می‌کردند و از او می‌خواستند که تاریخ انتشار بازی را اعلام کند. بارلوگ در پاسخ به این اتفاق گفت: «الان سر همچین چیزی شوخی‌تون گرفته؟!»

او با درخواست از اینکه هیچکس نباید تصاویر نامناسب برای کسی که در این صنعت فعالیت دارد ارسال کند، افزود:

سازندگان در حال تکاپو و تلاش هستند تا چیزی برای شما بسازند که از آن لذت ببرید. کمی احترام نشان بدهید.

پس از ری‌توییت خبر مبنی بر اینکه ران گیلبرت، کارگردان Return to Monkey Island، دیگر در مورد بازی به دلیل آزار و اذیت‌های آنلاین پستی نمی‌گذارد، بارلوگ مجددا درخواست خود را از جامعه بازیکنان برای رفتار محترمانه‌تر ابراز کرد.

بارلوگ در پاسخ به یکی از دنبال‌کنندگان که گفته بود خبرنگاران و افشاگران را مقصر ادعای اعلام تاریخ انتشار بازی می‌داند، گفت:

این کار را نکنید. راه‌حل این نیست که کسی را برای سرزنش کردن یا متنفر شدن پیدا کنید. شاید بهتر باشد کار خوب دیگران را با خوبی جبران کنید و با افرادی که چیزهای محبوب ما را می‌سازند، با نجابت و احترام انسانی رفتار کنید. این یک نبرد نیست، ما در جنگ با یکدیگر نیستیم. فقط سعی می‌کنیم با هم چیزهایی بسازیم و از آن‌ها لذت ببریم.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، توییت بارلوگ را تحسین کرد و پاسخ داد:

کوری خیلی خوب گفتی. صبر و قرار ندارم تا زمانی که GoW عرضه شد، از آن لذت ببرم. از شما و تیم سازنده برای کار شگفت‌انگیزی که صرف خلق چیزهایی که دوست داریم می‌کنید، تشکر می‌کنم.

God of War

بنا بر گزارش‌ها، سونی قرار بود شب گذشته نسخه‌های ویژه God of War Ragnarök را قبل از تغییر برنامه در آخرین لحظه معرفی کند. تام هندرسون، منبع شناخته شده صنعت بازی برای وب‌سایت eXputer گزارش کرد که قرار بود نسخه‌های ویژه بازی و تاریخ انتشار آن از طریق پست بلاگ پلی استیشن به همراه تریلری جدید در شب گذشته اعلام شود که این اتفاق نیفتاد.

همچنین قرار بود در پست اعلامیه، به این موضوع اشاره شود که توسعه به خوبی پیش می‌رود و تاریخ انتشار ویدیو گیم‌پلی بازی نیز مشخص شود. با این وجود، هندرسون ادعا می‌کند که سونی تصمیم گرفته تا این اعلامیه را به تعویق بیندازد.

کوری بارلوگ روز گذشته از طرفداران درخواست کرده بود تا صبور باشند و منتظر اخبار جدید بازی God of War Ragnarök بمانند.

مطلب پیشنهادی:شرکت آچومنت سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
شرکت آچومنت سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 1 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.