اچیومنت کارل ویترز ستاره راکی و مندلورین درگذشت - شرکت آچومنت

کارل ویترز ستاره راکی و مندلورین درگذشت

کارل ویترز (Carl Weathers)، بازیکن سابق فوتبال آمریکایی بود که بعدها به یک بازیگر تبدیل شد و حالا متاسفانه باید خبر مرگش را اعلام کنیم. 

کارل ویترز با بازی در نقش آپولو کرید در چهارتا از فیلم‌های Rocky، توانست خیلی سریع به یکی از به یادماندنی‌ترین شخصیت‌های تاریخ تبدیل شود. او همچنین در فیلم Predator نیز بازی می‌کرد و دست دادن او با آرنولد شوارتزنگر به یک میم بسیار معروف تبدیل شده است. این ورزشکار سابق و بازیگر در سن ۷۶ سالگی درگذشته ولی دلیل مرگ او هنوز مشخص نیست. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم مدرن برای دلباختگان هالیوود کلاسیک«روزگاران رفته خدانگهدار»
۱۰ فیلم مدرن برای دلباختگان هالیوود کلاسیک

در سال‌های اخیر نیز به خاطر سریال The Mandalorian نسل جوان‌تر نیز بیشتر با کارل ویترز آشنا شده‌اند. از دیگر آثار این بازیگر می‌توان به فیلم اکشن جکسون، Happy Gilmore و Creed اشاره کرد. بنابر گزارش ددلاین، خبر مرگ این بازیگر توسط خانواده‌اش منتشر شده و به نظر می‌رسد که آخرین هنگام خواب جان خود را از دست داده است. 

کارل ویترز

بیش از ۷۵ فیلم و سریال از ودرز طی فعالیت ۵۰ ساله‌اش در هالیوود به جا مانده است. این بازیگر به خاطر The Mandalorian حتی نامزد دریافت جایزه امی نیز شد و چند قسمت از فصل دوم و سوم سریال را هم کارگردانی کرد. ویترز چند حضور در بازی‌های ویدئویی نیز دارد و که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به شخصیت شخصیت جکس بریجز برای بازی Mortal Kombat X بود. 

ویترز به مدت ۴ سال بازیکن حرفه‌ای فوتبال آمریکایی بود، اما رشد قابل قبولی در این حرفه نداشت. به همین خاطر او تصمیم گرفت که در دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو تحصیل کرد و مدرک لیسانس خود را در رشته نمایش دریافت کرد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های منفی شرقی در هالیوود
نگاهی به شخصیت‌های منفی شرقی در هالیوود


داستان کامل پرنس آف پرشیا لاست کراون

کارل ویترز ستاره راکی و مندلورین درگذشت - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 3 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.