اچیومنت چرا سریال Halo در بازه زمانی متفاوتی جریان دارد؟ - شرکت آچومنت

پخش سریال Halo از فردا آغاز می‌شود و همانطور که می‌دانید به خاطر داستان پیچیده فرانچایز، داستان مجموعه تلویزیونی آن در بازه زمانی متفاوتی جریان دارد.

چند ماه پیش تایید شد که این سریال جزئی از خط زمانی (Time-Line) اصلی فرانچایز محسوب نمی‌شود و در بازه زمانی نقره‌‌ای جریان دارد. البته قرار نیست با دنیایی کاملا متفاوت طرف باشیم و اتفاقات سریال تنها روی سری اصلی اثر نخواهد داشت. کیکی ولف‌کیل (Kiki Wolfkill)، رئیس مولتی مدیا هیلو، در این زمینه اعلام کرده است که بازه زمانی سریال برای طرفداران آشنا خواهد بود. ولف‌کیل به سایت گیم‌اسپات توضیح داد:

ایجاد بازه زمانی نقره‌ای واقعا برای این بود که داستان‌ها را جدا از هم نگه داریم مانع گره خوردن آن‌ها شویم تا آزادی و خلاقیت را در هر دو انتها – سریال و بازی – از دست ندهیم. با این وجود همچنان به نوعی لحظات مهم این سری را حفظ می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالیشروعی نفس‌گیر برای پایانی خوب
نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالی

سریال Halo

برای اینکه جان بفهمد لازم است چه کسی باشد، باید درک کند از کجا آمده و تماشای کنار آمدن او با گذشته خودش بخش بزرگی از سریال محسوب می‌شود. این کار چالش برانگیز بود، زیرا یک گزینه وجود داشت که سریال را در جایی کاملا متفاوت قرار دهیم، جایی که امکان برخورد وجود نداشت. با این وجود آن بازه زمانی پیش قبل از کشف حلقه Halo بسیار حیاتی و زیبا است.

تیم بازیگری این سریال نیز باید اشاره کنیم که شامل پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) در نقش مستر چیف، ناتاشا مک‌الون (Natascha McElhone) از سریال Californication در نقش دکتر کاترین الیزابت هالزی و جن تیلور (Jen Taylor) در نقش کورتانا می‌شود. نکته جالب این است که جن تیلور در بازی‌ها نیز صداپیشه شخصیت کورتانا است. داستان این مجموعه درباره پیشرفته‌ترین سرباز و مبارز زمین در قرن ۲۶ میلادی است که تنها امید بشریت در مقابل اتحاد بیگانگان محسوب می‌شود.

سریال Halo برای فصل دوم نیز تمدید شده و قرار است در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۱) از سرویس استریم پارامونت پلاس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


ویژه‌برنامه عید و پاسخ به سوالات شما در ماینکرفت

تماشای ویدیو از یوتوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 177 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 24 مارس 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.