اچیومنت پچ ۱.۶ بازی Stardew Valley در راه است - شرکت آچومنت

پچ ۱.۶ بازی Stardew Valley در راه است

Stardew Valley در زمان انتشار بسیار مورد استقبال قرار گرفت و این موضوع باعث شد که تنها سازنده آن به انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد و افزودن محتوای جدید برای این عنوان محبوب بپردازد و دست از پشتیبانی آن نکشد. پچ ۱.۵ بازی مناطق جدید، NPCها و محتوای پایان بازی تازه‌ای را اضافه کرد که منجر به خوشحالی طرفداران قدیمی شد.

اکنون اریک بارون یا همان ConcernedApe خبر از عرضه پچ ۱.۶ بازی داده در حالی که اضافه کرد این پچ بیشتر یک به‌روز‌رسانی برای پشتیبانی از قابلیت ماد کردن (Modding) است. با اینکه در این آپدیت محتوای جدید نیز وجود خواهد داشت، اما به بازیکنان توصیه کرده که انتظارات خود را پایین بیاورند، زیرا پچ بزرگی نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای نصب ماد ماینکرفت نسخه جاوابا مادهای ماینکرفت دنیای جدیدی را خلق کنید
راهنمای نصب ماد ماینکرفت نسخه جاوا

بارون در پاسخ به این سوال که آیا بازی بعدی او به نام Haunted Chocolatier، ارجاعاتی به شبیه‌ساز کشاورزی خواهد داشت یا خیر، گفت که اشاراتی وجود دارد اما نمی‌داند این ارتباط چقدر عمیق خواهد بود زیرا مشتاق است عنوان بعدی هویت مخصوص به خود را داشته باشد.

بارون در پاسخ به اینکه آیا به‌روزرسانی ۱.۷ نیز برای Stardew Valley عرضه خواهد شد یا خیر، گفت «کسی چه می‌داند».

Stardew Valley

Stardew Valley اکنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخته است. بدین معنا که این شبیه‌ساز کشاورزی از ژانویه ۲۰۲۰ تاکنون فروش ۱۰ میلیونی خود را دو برابر کرده و تنها از سپتامبر ۲۰۲۱ تاکنون پنج میلیون نسخه فروخته است.

Stardew Valley هنوز دارای یک جامعه طرفداران پر جنب و جوش و فعال است که نه تنها با به‌روزرسانی های رسمی، بلکه به طور گسترده در عرصه ماد کردن آن نیز مشغول هستند. با توجه به اینکه بارون قصد دارد روند توسعه مادها را برای طرفداران آسان‌تر کند، باید منتظر ماند و دید مسیر و سرنوشت بازی به چه صورت خواهد بود، حتی اگر پچ ۱.۶ آخرین به‌روزرسانی بازی باشد.

در دیگر اخبار مرتبط به این بازی باید گفت که اسپیدرانر Olenoname دی ماه گذشته توانست در عرض ۱۷ دقیقه بازی را به پایان برساند.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 26 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.