اچیومنت پس از دو سال تلاش، Cyberpunk 2077 اوضاع بسیار خوبی در استیم دارد - شرکت آچومنت

پس از دو سال تلاش، Cyberpunk 2077 اوضاع بسیار خوبی در استیم دارد

هیچکس تا ابد فراموش نمی‌کند بازی Cyberpunk 2077 چه عرضه فاجعه‌بار و تلخی داشت؛ اما اکنون که چیزی حدود دو سال و نیم از آن زمان می‌گذرد، این عنوان جاه‌طلبانه سی‌دی پراجکت رد توانسته چون ققنوسی از دل خاکستر بیرون بیاید و یک نگاه ساده به نظر کاربران استیم مهر تاییدی بر همین موضوع است.

اگر به صفحه استیم سایبرپانک ۲۰۷۷ سری بزنید، متوجه می‌شوید که از میان بیش از ۵۴۰ هزار نظر کاربران در رابطه با بازی، بالغ بر ۸۰ درصد آن مثبت بوده و این یعنی عنوان مذکور اکنون صاحب رتبه‌بندی «بسیار مثبت» (Very Positive) در استیم است.

مطلب پیشنهادی:ویژگی‌های باحال استیم دک که از آن‌ها بی‌خبرید!کامپیوتری با ده‌ها ویژگی مختلف
ویژگی‌های باحال استیم دک که از آن‌ها بی‌خبرید!

مارسین موموت، مدیر انجمن جهانی سی‌دی پراجکت رد، با اشاره به اوضاع بسیار خوب سایبرپانک طی پستی در توییتر نوشت:

نظرات سایبرپانک ۲۰۷۷ در استیم اکنون به «بسیار مثبت» ارتقا یافته، آن هم با بیش از ۸۰ درصد رای مطلوب. از اینکه تلاش و کار سخت تیم طی این چندین سال را دیده‌اید خیلی ممنونیم!

Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۰ و پس از چندین تاخیر ناامیدکننده روانه بازار شد و دوران عجیب و «پر نشیبی» را سپری کرد. از شکایت سهام‌داران و حذف بازی از فروشگاه پلی استیشن گرفته تا تمسخر سایبرپانک در گوشه‌گوشه فضای مجازی، سی‌دی پراجکت رد عملا اعتماد عموم را از دست داده بود.

Cyberpunk 2077

با این حال، طی دو و نیم سال اخیر این تیم بزرگ لهستانی تلاش کرد با انواع و اقسام به‌روزسانی‌ها و پچ‌ها نایت سیتی را به آن چیزی تبدیل کند که قولش را پیش از عرضه داده بود. با وجود کم و کاستی‌های بنیادینی که در بازی وجود دارد و نمی‌توان انتظار تغییرشان را داشت، Cyberpunk 2077 اکنون یک عنوان تحسین‌برانگیز و شایسته است که نباید فرصت تجربه‌اش را از دست داد.

از سوی دیگر DLC فنتوم لیبرتی نیز حدود دو-سه ماه دیگر برای پی‌سی و کنسول‌های نسل نهمی عرضه می‌شود و قرار است یکی دیگر از آن بسته‌های الحاقی شگفت‌انگیز سی‌دی پراجکت رد را به مخاطبان هدیه دهد. دی‌ال‌سی‌های Hearts of Stone و Blood and Wine از ویچر ۳ به خوبی نشان داده‌اند که استودیو لهستانی تبحر خاصی در ساخت بسته‌های الحاقی دارد و ما نیز با اشتیاق هرچه بیشتر منتظر Phantom Liberty با حضور ادریس البا و بازگشت کیانو ریوز هستیم.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty قرار است در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۴ مهر ۱۴۰۲) عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]انتظارات برآورده می‌شوند یا نه؟
سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]


تایم‌ لاین و داستان کامل فناف | همه چیز از کجا شروع شد؟

واکنش‌های اولیه به فیلم Gran Turismo بسیار مثبت هستند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 15 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.