اچیومنت ویدیوی جدیدی از مد Forge بازی Halo Infinite لیک شد - شرکت آچومنت

ویدیوی جدیدی از مد Forge بازی Halo Infinite لیک شد

ویدیوی جدیدی به بیرون درز کرده که مد فورج (Forge) بازی Halo Infinite را در حال اجرا نشان می‌دهد.

Forge که به بازیکنان اجازه می‌دهد مدهای سفارشی بازی را با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارها و گزینه‌های اسکریپت‌ نویسی بسازند، قرار است در پایان سال میلادی جاری به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن کارت گرافیک چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن کارت گرافیک چیست؟

ویدیوی جدید منتشر شده توسط کاربر توییتر Rebs Gaming، انعطاف پذیری ارائه شده توسط مد Forge در اصلاح سلاح‌های Infinite را نشان می‌دهد.

با استفاده از این ابزار، کاربران به طور موثر می‌توانند اثرات یک سلاح را به دیگری پیوند دهند، مثلا کاری کنند که سیندرشات (Cindershot) موشک شلیک کند، که ضربات چکش گرانشی (Gravity Hammer) همانند شمشیر انرژی (Energy Sword) باشد. در یکی از بخش‌های گیم‌پلی حتی اسلحه‌ای را نشان می‌دهد که مانند Gravity Gun از بازی محبوب Half-Life 2 عمل می‌کند.

Forge از اوایل سال جاری در حال آزمایش با گروه کوچکی از بازیکنان خلاق بوده و برای عرضه در فصل سوم Halo Infinite برنامه ریزی شده است. اما با توجه به اینکه فصل اول بازی بیش از شش ماه به طول انجامید و فصل دوم هم به همین ترتیب است، به نظر بعید است فورج تا پایان سال عرضه شود.

۳۴۳Industries اخیرا اعلام کرد که اینسایدرهای هیلو این شانس را خواهد داشت که در ماه آینده حالت کوآپ کمپین Halo Infinite را آزمایش کنند. در اخباری که از روند توسعه بازی در ماه آوریل ارائه شد، استودیو گفت که «اواخر آگوست» را برای انتشار مد کوآپ آنلاین بازی که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، مورد هدف قرار داده است.

با این حال طبق نقشه راه بازی، کوآپ آفلاین (Split-Screen) زودتر از فصل سوم در ماه نوامبر (آبان) عرضه نمی‌شود. مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که استودیوی پشتیبانی پرکار Certain Affinity وظایف بیشتری در روند توسعه و ساخت بازی Halo Infinite را بر عهده گرفته است.

مطلب پیشنهادی:چطور از لپ‌تاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنیم؟از لپ‌تاپ به عنوان مانیتور پرتابل استفاده کنید
چطور از لپ‌تاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنیم؟


Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 19 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.