اچیومنت ویدئوی جدیدی از Hogwarts Legacy در شب افتتاحیه گیمزکام نمایش داده می‌شود - شرکت آچومنت

ویدئوی جدیدی از Hogwarts Legacy در شب افتتاحیه گیمزکام نمایش داده می‌شود

جف کیلی، مجری معروف صنعت بازی، شب گذشته فاش کرد که در برنامه زنده شب افتتاحیه گیمزکام «ویدئویی جدید و انحصاری از Hogwarts Legacy» به نمایش گذاشته خواهد شد.

این برنامه که اولین گیم‌پلی بازی Goat Simulator 3 به همراه ویدئوی جدیدی از Sonic Frontiers را نیز به نمایش خواهد گذاشت، به صورت زنده از شهر کلن آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در روز ۱ شهریور برگزار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتربراساس ادعای کاربران شبکه اجتماعی ردیت
۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتر

در حالی که بسیاری از طرفداران در سال ۲۰۲۲ منتظر انتشار بازی Hogwarts Legacy بودند، استودیو Portkey و برادران وارنر اخیراً اعلام کردند که این عنوان در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) منتشر می‌شود.

در توییت جدید اکانت رسمی بازی Hogwarts Legacy اعلام شد:

Hogwarts Legacy در ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ به‌زودی مشخص می‌شود. تیم ما برای بازی کردن شما بسیار هیجان‌زده است، اما برای ارائه بهترین تجربه ممکن، به زمان بیشتری نیاز داریم.

آخرین ویدئوی قابل توجه از گیم‌پلی بازی در اوایل سال میلادی در برنامه State of Play سونی به نمایش در آمده بود. بازی جدید دنیای جادوگری (Wizarding World) سال ۲۰۲۰ در رویداد پلی استیشن ۵ معرفی شده بود و ابتدا گفته می‌شد که سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. با این حال تا سال ۲۰۲۲ و سپس تا زمان نامشخصی تاخیر خورد و اکنون زمان دقیق انتشار آن مشخص شده است.

جف کیلی به تازگی در رابطه با برنامه شب افتتاحیه گیمزکام امسال مدعی شد که این رویداد دارای چند مورد غافلگیری جالب است که مردم انتظارش را نخواهند داشت و در طول دو ساعت برنامه، بیش از ۳۰ بازی نمایش داده خواهند شد.

Opening Night Live پیش‌نمایش همیشگی تهیه‌کننده گیم آواردز برای نمایشگاه گیمزکام است که قرار است برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ به عنوان یک رویداد حضوری در شهر کلن آلمان برگزار شود.

مطلب پیشنهادی:هری پاتر کدام یک از ویلن‌های دنیای سینمایی مارول را می‌تواند شکست دهد؟تقابل جادو با ابرقهرمانان
هری پاتر کدام یک از ویلن‌های دنیای سینمایی مارول را می‌تواند شکست دهد؟


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.