اچیومنت ولو بار دیگر تاکید کرد که فاصله زیادی با عرضه Steam Deck 2 داریم - شرکت آچومنت

ولو بار دیگر تاکید کرد که فاصله زیادی با عرضه Steam Deck 2 داریم

به تازگی شرکت ولو Steam Deck OLED را معرفی کرد، مدلی ارتقا یافته از نسخه اصلی. اگرچه یک استیم دک ۲ کامل نیست، اما همچنان نسبت به نسخه پی‌سی دستی که در فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد، پیشرفت قابل توجهی دارد.

در مصاحبه‌ای با IGN، جِی شاو از Valve اعلام کرد که هنوز فاصله زیادی با عرضه نسخه دوم استیم دک داریم.

نمی‌دانم. مدتی طول می‌کشد. فکر می‌کنم مدت زیادی طول خواهد کشید. هیچ نوع تاریخ تعیین شده‌ای نداریم. به نظرم منتظر خواهیم ماند تا این فناوری خودش را به گونه‌ای معرفی کند که از نظر ما جالب باشد و تیم ساخت واقعا بخواهد این جهش [عملکردی] را انجام دهد.

[در حال حاضر] به این نسخه جدید از Steam Deck بسیار، بسیار، بسیار افتخار می‌کنیم. فکر می‌کنیم مشتریان نیز از آن خوشحال خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک

شاو ادامه داد که ایده Steam Deck 2 همیشه چیزی بوده که طراحان Valve به آن فکر کنند. موضوعی است که در حال بحث و بررسی است، اما تکرار کرد که استیم دک OLED جدید دستگاهی است که فعلا می‌خواهند روی آن تمرکز کنند.

ما همیشه به Steam Deck 2 فکر می‌کنیم، اما فکر می‌کنم از نسخه جدید [OLED] آنقدر راضی هستیم که واقعا همان کاری بوده می‌خواستیم انجام دهیم.

مدل جدید Steam Deck OLED که در ۱۶ نوامبر عرضه می‌شوند، دارای صفحه نمایش HDR OLED، اِی‌پی‌یو کوچک‌تر، عمر باتری بیشتر، Wi-Fi 6e و موارد دیگر است.

Steam Deck

مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۵۵۰ دلار قیمت دارد در حالی که مدل یک ترابایتی ۶۵۰ دلار قیمت دارد. مدل‌های اصلی با کاهش قیمت به ۴۰۰ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۴۵۰ دلار برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی کاهش می‌یابند. این تخفیف تا زمان اتمام موجودی این مدل‌ها برقرار خواهد بود.

نسخه ۱ ترابایتی شامل یک گلس، یک فیلم استارتاپ ویژه و یک تم انحصاری کیبرد مجازی خواهد بود. یک نسخه لیمیتد ادیشن از این مدل با رنگ‌بندی متفاوت در تاریخ ۲۵ آبان منتشر خواهد شد. این مدل مخصوص آمریکا و کانادا است.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


فاجعه No Russian در کالاف دیوتی مدرن وارفر ۳

رسمی: بازیگران هالیوودی با استودیوها به توافق رسیدند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 31 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 10 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.