اچیومنت هیدئو کوجیما نمی‌خواهد هیچ وقت بازنشسته شود - شرکت آچومنت

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) یکی از بهترین بازی‌سازهای تاریخ است که هیچ وقت قصد ندارد بازنشسته شود و از صنعت ویدئو گیم فاصله بگیرد.

کوجیما در حال حاضر ۶۰ سال سن دارد و از دهه ۸۰ میلادی کار در این صنعت را آغاز کرده است. او هشت سال پیش از کونامی جدا شد و استودیو مستقل کوجیما پروداکشنز را تاسیس کرد، با این وجود در این مدت زمان تنها یک بازی به بازار عرضه کرده است. این بازی‌ساز در حال حاضر به صورت همزمان روی دو پروژه کار می‌کند و هیچ برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد. 

مطلب پیشنهادی:چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]مردی با ایده‌هایی خیلی بزرگ!
چرا باید نابغه‌ای به اسم هیدئو کوجیما را بشناسیم؟ [تماشا کنید]

هیدئو کوجیما با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که تا زمانی که چیزی برای ساختن داشته باشد، به کار کردن ادامه می‌دهد. از این رو علاقه و اشتیاق او به خلق کردن، مانع از این می‌شود که صنعت بازی‌های ویدئویی را ترک کند. خلق آثار جدید برای او تنها یک شغل نیست، بلکه روشی برای زندگی است و از آن دست نخواهد کشید. 

هیدئو کوجیما

کوجیما پروداکشنز در حال حاضر روی بازی‌های Death Stranding 2 و OD‌ کار می‌کند. OD یک بازی ترسناک است که با همکاری مایکروسافت برای سرویس ابری ایکس باکس در دست ساخت قرار دارد. در حال حاضر اطلاعات چندانی از بازی دث استرندینگ ۲ هم در دسترس قرار ندارد، اما پیشنهاد می‌کنیم مقاله «۵ پرسشی که تریلر بعدی Death Stranding 2 باید به آن‌ها پاسخ دهد» را مطالعه کنید.

همچنین باید اشاره کنیم که زمان عرضه هر دو بازی Death Stranding 2 و OD‌ فعلا مشخص نیست.


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

هیدئو کوجیما نمی‌خواهد هیچ وقت بازنشسته شود - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 26 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.