اچیومنت هکرها به استودیو Insomniac Games حمله کرده‌اند - شرکت آچومنت

هکرها به استودیو Insomniac Games حمله کرده‌اند

استودیو Insomniac Games، سازنده سری بازی Spider-Man، مورد حمله هکرها قرار گرفته و گروه Rhysida مسئولیت آن را قبول کرده است. 

Rhysida یک اپراتور باج افزار محسوب می‌شود که به نظر می‌رسد توانسته اطلاعات قابل توجهی از پروژه‌ استودیو اینسامنیاک گیمز هک کند. این استودیو در حال حاضر روی بازی Marvel’s Wolverine کار می‌کند و شاید مجبور شود برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات این بازی به Rhysida باج دهد. 

این گروه تصویری منتشر کرده که ثابت کند ادعای هک کردن استودیو Insomniac Games واقعیت دارد و حتی یک شخصیت دیگر بازی را نیز لو داده است. Rhysida همچنین توانسته به پاسپورت تعدادی از اعضای استودیو نیز دسترسی پیدا کند. یکی از این پاسپورت‌ها متعلق به فردی است که چند ماه پیش اخراج شده بود و اکنون در دیزنی فعالیت دارد.

اسناد لو رفته از استودیو Insomniac

این گروه همچنین توانسته به اطلاعات شخصی یوری لوونتال (Yuri Lowenthal)، صداپیشه مرد عنکبوتی، نیز دسترسی پیدا کند. Rhysida اعلام کرد که سونی و اینسامنیاک با پرداخت ۲ میلیون دلار طی ۷ روز آینده می‌تواند جلو لو رفتن اطلاعات را بگیرد. آن‌ها از طرف دیگر یک مزایده‌ را نیز آغاز کرده‌اند که مبلغ آغازی آن ۵۰ بیت کوین (۲ میلیون دلار) خواهد بود. 

بازی Marvel’s Wolverine به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود. 


پدر مادر گیمرهای ایرانی چجوری باید باهاشون رفتار کنن؟

هکرها به استودیو Insomniac Games حمله کرده‌اند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 12 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.