اچیومنت هوش مصنوعی روی چت صوتی بازی‌های Call of Duty نظارت می‌کند - شرکت آچومنت

هوش مصنوعی روی چت صوتی بازی‌های Call of Duty نظارت می‌کند

سری بازی کال آو دیوتی (Call of Duty) همیشه یک جامعه سمی و بداخلاقی داشته و اکنون اکتیویژن برای نظارت روی آن، به سراغ هوش مصنوعی رفته است. 

اکتیویژن اعلام کرده که یک ناظر کاملا جدید و مجهز به هوش مصنوعی به نام «ToxMod» با دو بازی Call of Duty Modern Warfare II و Warzone ادغام شده است. ToxMod بازیکنانی که از طریق ویژگی‌های چت صوتی به دنبال سوء استفاده هستند را هدف قرار می‌دهد. مدرن وارفر ۳ نیز در زمان عرضه از این ناظر هوش مصنوعی پشتیبانی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین اسنایپر رایفل های وارزون ۲فقط یک گلوله!
بهترین اسنایپر رایفل های وارزون ۲

اکتیویژن برای ساخت ToxMod با کمپانی Modulate همکاری کرده است. Modulate اخیر فناوری کنترل چت صوتی همزمانِ کاملا جدیدی را توسعه داده بود. ToxMod بازیکنانی که در بازی‌های کال آو دیوتی به شیوه توهین آمیز صحبت می‌کنند را در لحظه شناسایی و با آن‌ها مطابق قانون شرکت برخورد می‌کند.

بازی Call of Duty

موضوعات حساس برای این تکنولوژی سخنان تنفرآمیز، تبعیض‌‌آمیز، آزار و اذیت دیگران و سایر اشکال سوء استفاده هستند. بازیکنان همچنین از چت پیامی نیز در این بازی‌ها استفاده می‌کنند که اکتیویژن با ابزار دیگری روی آن نظارت دارد. این شرکت پیام‌های بازیکنان در ۱۴ زبان را بررسی می‌‌کند تا مانع پیام‌های توهین آمیز شود. 

Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ برابر با ۱۹ آبان ۱۴۰۲ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس،‌ ایکس باکس سری اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:حالت DMZ در وارزون ۲ چیست؟آن ۱۵ دقیقه لعنتی!
حالت DMZ در وارزون ۲ چیست؟


گیمزکام ۲۰۲۳ ؛ بازی ووکونگ واقعا خفنه!

هوش مصنوعی روی چت صوتی بازی‌های Call of Duty نظارت می‌کند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 31 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.