اچیومنت هر کمپین داستانی Alone in the Dark بین ۶ تا ۱۰ ساعت زمان خواهد برد - شرکت آچومنت

هر کمپین داستانی Alone in the Dark بین ۶ تا ۱۰ ساعت زمان خواهد برد

طرفداران آثار ترسناک بقا در ماه‌ها و سال‌های اخیر عناوین بسیار خوبی را بازی کردند و در ماه‌های آتی نیز قرار است موارد بیشتری را تجربه کنند. یکی از آن‌ها که توجه بسیاری را به خود جلب کرده، Alone in the Dark است، یک ریبوت از فرنچایز محبوبی که مدت‌هاست عنوان جدیدی به خود ندیده است.

در اواخر سال میلادی جاری، تنها در تاریکی، با امیلی هارتوود و ادوارد کارنبی (با بازی جودی کومر و دیوید هاربر) در نقش دو قهرمان بازی، داستان عنوان اصلی را بازگو خواهد کرد و آن را گسترش خواهد داد. هر کدام دیدگاه منحصر به فرد خود در داستان را خواهند داشت. اما داستان برای هر یک از آن‌ها چقدر طولانی خواهد بود؟

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما که شب ترسناکی برایتان رقم خواهند زدخون و خون‌ریزی در اوج خود
بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما که شب ترسناکی برایتان رقم خواهند زد

در مصاحبه اخیر، آندریاس اشمیدکر، تهیه‌کننده Alone in the Dark، تایید کرد که هر دور از بازی بین ۶ تا ۱۰ ساعت طول خواهد کشید و مجموع طول هر دو کمپین «حداقل» دو برابر بیشتر است.

ما زمان بازی را ۶ تا ۱۰ ساعت را برای یک کمپین هدف‌گذاری کرده‌ایم. برای تجربه کامل داستان، انتظار داریم بازیکنان حداقل دو بار آن را به پایان رسانند.

پیش از این، استودیو Pisces Interactive نیز تایید کرده بود که کمپین‌های امیلی و ادوارد دارای کات‌سین‌های اختصاصی، مکان‌ها و سکانس‌هایی هستند که در کمپین دیگری یافت نمی‌شوند.

Alone in the Dark

در مصاحبه اخیر، اشمیدکر همچنین تایید کرد که THQ Nordic «در درازمدت به این فرنچایز متعهد است» و دوست دارند ساخت قسمت‌های جدید احتمالی را بر اساس استقبال از ریبوت بررسی کند.

تنها در تاریکی قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر شود. Alone in the Dark: Prologue، یک مقدمه رایگان نیز در حال حاضر بر روی تمامی پلتفرم‌ها موجود است. ناگفته نماند که این بازی از زبان فارسی پشتیبانی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد


ویجی‌لاگ پلاسمعرفی فیفا ۲۴ و ریمیک اساسینز کرید بلک فلگ؟

The Idol به بدترین سریال تاریخ HBO‌ تبدیل شده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 12 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.