اچیومنت نیکلاس کیج درباره استفاده از هوش مصنوعی در فیلم‌ها: این یک کابوس است - شرکت آچومنت

نیکلاس کیج درباره استفاده از هوش مصنوعی در فیلم‌ها: این یک کابوس است

نیکلاس کیج اخیرا عنوان کرده که اصلا به استفاده از هوش مصنوعی در فیلم‌ها علاقه‌ای ندارد و همچنین گفته که در فیلم قبلی او، یعنی The Flash از AI استفاده شده بود. این بازیگر ۵۹ ساله در صحبت‌هایش با نگرانی بیان کرده که هوش مصنوعی برای او یک کابوس بوده و یک ابزار ظالمانه و بسیار غیرانسانی است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیممنهای اونا ما باقی میمونیم.
نقد فیلم تفریق – اونا کم شن من و تو جمع می‌شیم

کیج توضیح داد که آخرین صحنه او در فیلم فلش، با چیزی که خودش در فیلم بازی کرده متفاوت بوده است. او در همین مورد گفت:

کاری که قرار بود انجام دهم این بود که، به معنای واقعی کلمه فقط در یک بعد دیگر بایستم و شاهد نابودی جهان باشم. سوپرمن در حال تماشای پایان یک جهان بود، و می‌توانید تصور کنید که با این مدت کوتاهی که در اختیار داشتم، چگونه می‌توانستم احساساتم را بیان کنم. من هیچ دیالوگی نداشتم [پس مجبور بودم] با چشمانم احساسات را منتقل کنم، بنابراین این کاری است که من انجام دادم. شاید سه ساعت سر صحنه فیلمبرداری بودم.

نیکلاس کیج

در فیلم The Flah، نیکلاس کیج در سوپرمن در حال نبرد با یک عنکبوت غول‌پیکر در حالی که جهان چندگانه شروع به فروپاشی می‌کند، دیده می‌شود. این بازیگر گفت: «وقتی رفتم آن صحنه را بازی کنم، این من بودم که با یک عنکبوت غول پیکر مبارزه می کردم. من آن را انجام ندادم. این کاری نبود که من انجام دادم. من فکر نمی‌کنم که توسط هوش مصنوعی ساخته شده باشد. من می دانم که تیم [برتون] نیز مانند من از هوش مصنوعی ناراحت است. این کارِ CGI [تصاویر کامپیوتری] بود تا بتوانند من را پیر کنند، و من با یک عنکبوت می‌جنگم. من هیچ‌کدام از این کارها را انجام ندادم، بنابراین نمی‌دانم آنجا چه اتفاقی افتاد.»

این اولین باری نیست که بازیگران استفاده از هوش مصنوعی را در فیلم‌ها محکوم می‌کنند. در ماه سپتامبر نیز، تیم برتون از بازسازی شخصیت‌های دیزنی توسط AI انتقاد کرده بود. تیم برتون درباره آن گفت:‌ «نمی‌توانم احساسی که به من می‌دهد را توصیف کنم. کاری که انجام می‌دهد مانند این است که روح شما را از جسم شما بیرون می‌کشد و آن را می‌مکد. مانند رباتی است که انسانیت و روح شما را می‌گیرد و بسیار ناراحت‌کننده است.»

مطلب پیشنهادی:۱۵ بازیگر که آینده شغلشان با یک نقش ویران شدورود به ورطه فراموشی
۱۵ بازیگر که آینده شغلشان با یک نقش ویران شد


بررسی بازی الن ویک ۲

دیزنی به صورت کامل هولو را خریداری کرد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 35 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 2 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.