اچیومنت نینتندو در حال آماده‌سازی خود برای نینتندو سوییچ ۲ است - شرکت آچومنت

نینتندو در حال آماده‌سازی خود برای نینتندو سوییچ ۲ است

بیش از ۵ سال از عرضه نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) به بازار گذشته و به نظر می‌رسد که نینتندو کم کم خود را برای رونمایی از ورژن جدید آن آماده می‌کند.

در حال حاضر چند مدل مختلف از نینتندو سوییچ در بازار وجود دارد و بازی‌های بسیار خوبی برای آن منتشر شده‌ است. همه این موضوعات نشان می‌دهد که این کنسول در بازه پایانی چرخه زندگی خود قرار دارد. گزارشات جدید نشان می‌دهد که این شرکت در حال انبار کردن مواد اولیه و تدارکات برای ساخت کنسولی جدید است. 

نینتندو در سال مالی ۲۰۲۲ بیش از ۶۶ میلیون ین برای خرید مواد اولیه هزینه کرده است. برای مقایسه در سال ۲۰۱۹ این کمپانی تنها ۳۲ هزار ین برای انبار کردن مواد اولیه هزینه کرده بود. در سال ۲۰۱۹ آن‌ها روی نینتندو سوییچ لایت کار می‌کردند که همه این‌ها نشان می‌دهد خبرهای بزرگی در راه است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD – عاشقانه‌ای به سبک زلدایکی بود، یکی نبود…
بررسی بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD – عاشقانه‌ای به سبک زلدا

نینتندو سوییچ

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در سال‌های اخیر خرید مواد خام برای تولید کنندگان سخت‌افزار بسیار سخت‌تر شده است و شاید نینتندو در حال پر کردن انبار خالی شده خود باشد. از طرف دیگر قیمت سخت‌افزار نیز نسبت به گذشته افزایش یافته و باید همه موارد را مد نظر قرار داد. 

پیش‌بینی می‌شود کنسول جدید همچنان از صفحه OLED اما با رزولوشن ۴K پشتیبانی کند. شایعات همچنین به این اشاره دارند که سوییچ پرو یا سوییچ ۲ از ویژگی DLSS کارت گرافیک‌های انویدیا پشتیبانی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر خواندن مقاله «۵ ویژگی که دوست داریم در نینتندو سوییچ پرو ببینیم» را پیشنهاد می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی WarioWare: Get It Together!جنون بزرگ میکرو گیم‌ها
بررسی بازی WarioWare: Get It Together!


ویجی موبایل: چطوری تو ایپکس لجندز موبایل حرفه بشیم و بهترین بازی‌های آیفون

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 1 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.