اچیومنت نویسنده هاوس‌مارک: ایجاد رمز و راز Returnal مانند راه رفتن روی طناب بود - شرکت آچومنت

نویسنده هاوس‌مارک: ایجاد رمز و راز Returnal مانند راه رفتن روی طناب بود

ایوی کورهونن (Eevi Korhonen) در مصاحبه‌ای که به‌ زودی به طور کامل در VGC منتشر خواهد شد، در مورد روند نوشتن داستان پیچیده Returnal صحبت کرد، داستانی که به شیوه‌ای غیرخطی و پیچیده برای بازیکن آشکار می‌شود.

در حالی که اغلب اوقات روایت داستان Returnal به دلیل ظرافت و پختگی‌اش ستایش می‌شود، در عین حال به دلیل پیچیده و غیرقابل نفوذ بودن نیز مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

کورهونن در این باره گفت:

مانند راه رفتن روی یک طناب بود. رئیس من، گرگ لودن، کارگردان بخش روایت به همراه من تلاش می‌کردیم تا اطمینان پیدا کنیم که هر دو بخش [پختگی و پیچیدگی] در بازی شامل شود.

بنابراین من بیشتر می‌گفتم «بیا آن را مرموزتر کنیم، اجازه بدیم بازیکن آن را با جامعه حل کند»، در حالی که گرگ می‌گفت «باشه، ولی باید مطمئن شویم که آن‌ها بخشی از این داستان را درک می‌کنند».

در بازی Returnal، داستان در فواصل زمانی کوتاه روایت می‌شود، با کلیپ‌های ظاهرا تصادفی که برای بازیکن پخش می‌شود. با این حال، گزارش‌های صوتی طولانی‌تر و متن‌های نوشتاری نیز در بازی یافت می‌شوند.

Returnal

چیزی که روایت داستان را منحصربه‌فرد می‌کند، چالش در کنار هم قرار دادن این گزارش‌ها و متن‌هاست، زیرا اغلب خارج از سکانس‌ها یافت می‌شوند که منجر به شهرت بازی پر از رمز و راز می‌شود.

حتی با وجود این همه آماده‌ سازی، تا زمانی که واقعا در بازی گنجانده نشود مشاهده آن سخت است. چگونه سرعت می‌گیرد؟ در کنار عناصر دیگر چگونه به نظر می‌رسد؟ بنابراین تا آخرین لحظه، ما در حال کات کردن بودیم، هنوز در حال تدوین بودیم و سپس واژه چینی را اصلاح کردیم و همه چیز کمی واضح‌تر شد.

از کورهونن پرسیده شد که آیا هنوز رازهایی در بازی باقی مانده‌اد که کشف نشده‌اند، او جواب داد:

من ساب‌ردیت بازی را دنبال می‌کنم و جزئیات ریز فوق‌العاده‌ای کشف کردند… هنوز موردی مانده که امیدوارم که درباره Tower Sisyphus کشف کنند. خیلی راز بزرگی نیست، بیشتر شبیه یک اشاره فلسفی خوب به یک نام است.

اما هنوز کسی آن را در Reddit قرار نداده، بنابراین کسی را ندیدم که متوجه این ارتباط شود. اما امیدوارم یک نفر بعد از این مصاحبه، دنبال آن برود.

کورهونن همچنین اخیرا در مورد IP بعدی استودیو هاوس‌مارک که در مراحل اولیه توسعه است، صحبت کرده بود. در حالی که اطلاعات کمی در مورد بازی وجود دارد، او گفت که امیدوار است برخی از محتوای استفاده نشده در Returnal را برای بازی بعدی قرار دهند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن ۵سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5


Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه می‌دهند!

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 205 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 20 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.