اچیومنت نمرات بازی Street Fighter 6 منتشر شد – یکی از بهترین عناوین مبارزه‌ای این نسل - شرکت آچومنت

نمرات بازی Street Fighter 6 منتشر شد – یکی از بهترین عناوین مبارزه‌ای این نسل

بازی Street Fighter 6 تنها چند روز دیگر روانه بازار می‌شود و قرار است یکی از بهترین تجارب مخاطبان در ژانر مبارزه‌ای را رقم بزند. یا حداقل این چیزی است که منتقدان می‌گویند.

استریت فایتر ۶ تا این لحظه توانسته نمره شگفت‌انگیز ۹۲ از ۱۰۰ (بر اساس ۳۴) را در سایت متاکریتیک به‌دست آورد و به یکی از موفق‌ترین عناوین مبارزه‌ای طی چند سال اخیر تبدیل شود. به گفته منتقدان نسخه ششم Street Fighter با مبارزات هیجان‌انگیز، بخش آنلاین قوی و گرافیک متناسب و زیبا نه تنها طرفداران همیشگی سری را راضی می‌کند، بلکه توانایی جذب میلیون‌ها مخاطب تازه برای فرانچایز مبارزه‌ای کپکام را دارد.

در ادامه باهم برخی از نقدهای این بازی را می‌خوانیم:

استریت فایتر ۶ بدون هیچ سوالی بهترین بازی مبارزه‌ای است که تجربه کرده‌ام و می‌تواند خیلی فراتر از مبارزات یک به یک شما را درگیر کند. یک کلاسیک واقعی.

God is a Geek -‌ نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

یک توازن عالی از شخصیت‌های مختلف و مکانیک‌های کنترل Street Fighter 6 را به یکی از برجسته‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای تبدیل کرده است.

Screen Rant – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Street Fighter 6

امسال سه فرانچایز مبارزه‌ای اصلی نسخه جدیدی به بازار ارائه می‌کنند اما فعلا کپکام قدم اول را محکم برداشته است. عملکرد فوق‌العاده این ناشر و توسعه‌دهنده با یکی از غنی‌ترین، لذت‌بخش‌ترین و دارای سبک‌ترین عناوین تاریخ استریت فایتر ادامه دارد.

VGC – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

استریت فایتر ۶ علاوه بر اصلاح اشتباهات نسخه قبلی سری، آن را با سر و صدای زیاد وارد نسل جدید می‌کند.

Eurogamer – نمره ۸۰ از ۱۰۰

Street Fighter V که در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد، توانسته تاکنون ۷ میلیون نسخه فروش داشته باشد و به پرفروش‌ترین بازی این سری روی کنسول‌های خانگی تبدیل شد. کپکام می‌خواهد هرطور شده به روند روبه رشد خود ادامه دهد و انتظار دارد که این رکورد توسط استریت فایتر ۶ شکسته شود. 

Street Fighter 6 – که کپکام انتظار دارد چیزی حدود ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد – در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟چالشی دشوار برای حرفه‌ای‌ها
چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 30 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.