اچیومنت نمرات بازی Minecraft Legends منتشر شد - شرکت آچومنت

نمرات بازی Minecraft Legends منتشر شد

ماینکرفت لجندز (Minecraft Legends) یکی از مورد انتظارترین بازی های فصل بهار محسوب می‌شود که اکنون نقد و بررسی‌های آن منتشر شده است.

ماینکرفت لجندز سال گذشته میلادی رسما معرفی شد و یک بازی استراتژیک همزمان (RTS) و سوم شخص است. شما می‌توانید شخصیت خود را آزادانه در محیط بازی حرکت دهید و با دیگر ماب‌های در جهان بازی تعامل داشته باشید. Minecraft Legends توانسته از ۲۵ نقد و بررسی متای ۷۴ را کسب کند.

مطلب پیشنهادی:چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟تماشا کنید
چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

خلاصه نمرات بازی Minecraft Legends:

Minecraft Legends یک عنوان استراتژی عمیق و شگفت‌ انگیز است که توانسته به آنچه که نزد طرفداران این فرنچایز محبوب است برسد و چیزهای بیشتری را در طول مسیر به آن اضافه می‌کند.

سایت God is a Geek – نمره ۹۰ از ۱۰۰

در حالی که گزینه‌های تاکتیکی هنگام بازی انفرادی محدودتر هستند، بازی Minecraft Legends بسیار خوب و جذاب است. اگر از طرفداران Minecraft هستید یا فقط می‌خواهید از انجام یک بازی ساده با یک دوست لذت ببرید، انتخاب خوبی است.

سایت Gamers Heroes – نمره ۸۵ از ۱۰۰

بازی Minecraft Legends

Minecraft Legends بیشتر به دلیل گرایش‌های استراتژی خود، عنوانی نبود که من را هیجان‌زده کند. با این حال شگفت زده شدن همیشه خوب است. بازی همچنین به ویژه با دوستان بسیار لذت بخش می‌شود. بخش تک‌نفره نیز می‌تواند تجربه خوبی باشد، اما PVP به بهترین شکل ممکن یک هرج و مرجِ وحشت‌آفرین مطلق است.

سایت XboxEra – نمره ۷۵ از ۱۰۰

Minecraft Legends ایده‌های خوبی دارد، اما در نهایت با تصمیم تمرکز ریشه‌های عناصر اکشن استراتژی خود حول یک قهرمان مرکزی آسیب دیده است. Legends با میدان دید محدود، دستورهای ورودی‌ کم و هوش مصنوعی نه چندان جالب، نمی‌تواند چرخه‌های جنگی قانع‌کننده یا فرصت‌هایی برای بروز خلاقیت ایجاد کند.

سایت GamesRadar – نمره ۵۰ از ۱۰۰

Minecraft Legends در تاریخ ۱۸ آپریل ۲۰۲۳ (۲۹ فروردین ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نسخه جاوا ماینکرفت در اندروید؟ | معرفی لانچرهای اندرویدی نسخه جاوانسخه جاوا را در اندروید تجربه کنید
نسخه جاوا ماینکرفت در اندروید؟ | معرفی لانچرهای اندرویدی نسخه جاوا


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

نمرات بازی Minecraft Legends منتشر شد - شرکت آچومنت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 14 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.