اچیومنت نمرات انیمیشن Lightyear منتشر شد – دوست‌داشتنی اما نه در حد شاهکارهای همیشگی پیکسار - شرکت آچومنت

عملکرد اولین انیمیشن پیکسار پس از دوران پاندمی راضی‌کننده است

نمرات انیمیشن Lightyear منتشر شد – دوست‌داشتنی اما نه در حد شاهکارهای همیشگی پیکسار

پس از حواشی مختلفی که قبل از اکران انیمیشن لایتیر (Lightyear) در فضای مجازی به وجود آمد و عدم اکران آن در کشورهایی نظیر عربستان سعودی و امارات، نمرات انیمیشن جدید پیکسار اکنون منتشر شده و می‌توانیم نظر منتقدان را درباره آن بدانیم.

این انیمیشن علمی تخیلی با صداپیشگی کریس ایوانز (Chris Evans)، با سری اصلی Toy Story فرق دارد. همانطور که می‌دانید باز لایتیر (Buzz Lightyear) یکی از شخصیت‌های اصلی سری داستان اسباب‌بازی بود، ولی این انیمیشن جدید روی شخصیت واقعی باز تمرکز دارد که در دنیای داستان اسباب‌بازی با اکشن فیگور معروفش آشنا شده بودیم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شدچقدر پیر شدیم ما!
۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شد

چندی پیش خواندیم که واکنش‌های اولیه نسبت به انیمیشن لایتیر امیدوارکننده بوده و به این ترتیب انتظار می‌رود که نمرات خوبی را کسب کرده باشد. بر همین اساس، انیمیشن Lightyear موفق شده نمره خوب ۸۴٪ را (از مجموع ۷۶ نقد) از راتن تومیتوز کسب کند و متاکریتیک هم نمره متوسط ۶۰ (بر اساس ۳۱ نقد) را به این انیمیشن پیکسار داده است. در ادامه نگاه کوتاهی به برخی از نظرات منتقدان خواهیم داشت:

این یک اسپین‌آف سرگرم‌کننده با چاشنی عشق و تعلیق است. یک نگاه جذاب و هیجان‌انگیز به سرگرمی‌های پاپ کورنی و لایو اکشن. کریس ایوانز به عنوان صداپیشه شخصیت اصلی تعادل بسیار خوبی را میان بُعد قهرمانانه و خطاپذیری انسانی این شخصیت برقرار کرده است.

The Hollywood Reporter – نمره ۹۰ از ۱۰۰

عملکرد قوی و جلوه‌های بصری جذاب، انیمیشن لایتیر را سرپا نگه می‌دارد، اما داستان آن آنقدر که از انیمیشن‌های پیکسار انتظار می‌رود، با کیفیت نیست.

IGN – نمره ۷۰ از ۱۰۰

انیمیشن لایتیر

Lightyear هم یک فیلم اکشن علمی‌تخیلی فوق‌العاده سرگرم‌کننده است و بهتر از اکثر انیمیشن‌های سینمایی به‌نظر می‌رسد که هر سال منتشر می‌شوند. این عنوان می‌تواند لبخند را بر لب طرفداران این شخصیت بیاورد.

Collider – نمره ۶۷ از ۱۰۰

Lightyear اولین اثری است که پیکسار از زمان شروع همه‌گیری در سینماها اکران کرده است، بازگشتی به حالت عادی که احتمالا اگر اولین عنوان اکران شده پس از پاندمی نبود، می‌توانست بسیار هیجان‌انگیز‌تر باشد.

IndieWire – نمره ۵۰ از ۱۰۰

در این انیمیشن باز لایتیر فضانوردی است که خود را در سیاره‌ای پرخطر و بیگانه می‌بیند و باید با همراهی فرمانده، خدمه و ربات همراهش، راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

انیمیشن Lightyear در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) به صورت بین‌المللی اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:شرکت آچومنت سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
شرکت آچومنت سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید


ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

تماشا در کانال یوتیوب شرکت آچومنت پلاس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 14 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.