اچیومنت نمایش تئاتر The Hunger Games پاییز ۲۰۲۴ در لندن برگزار می‌شود - شرکت آچومنت

نمایش تئاتر The Hunger Games پاییز ۲۰۲۴ در لندن برگزار می‌شود

طبق اخبار، لندن در پاییز ۲۰۲۴ میزبان اولین اقتباس تئاتری از The Hunger Games، نمایشنامه‌ای بر اساس کتاب‌های پرفروش سوزان کالینز و مجموعه فیلم‌های پرفروش بازی‌های گرسنگی با بازی جنیفر لارنس خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنیدماجراجویی در سراسر هفت دریا
بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنید

کانر مک‌فرسون، نمایشنامه‌نویس ایرلندی و برنده جایزه (Olivier Awards) از رمان کالینز و فیلم‌ The Hunger Games که در سال ۲۰۱۲ اکران شده بود، نمایشنامه اقتباسی را نوشته که قرار است به کارگردانی متیو دانستر به صورت زنده روی صحنه برگزار شود. مک‌فرسون در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در جهانی که به نظر می‌‌رسد اکثریت به دنبال کشف حقیقت هستند، «بازی‌های گرسنگی» ارزش‌های انعطاف‌پذیری، اتکا به خود را به ویژه برای جوانان به زیبایی بیان می‌کند می‌کند. این یک داستان‌سرایی بسیار عمیق است و بسیار هیجان‌زده هستم که آن را به نسل جدیدی از تماشاگران تئاتر و طرفداران قدیمی سوزان کالینز ارائه دهم.

The Hunger Games

هنوز اطلاعاتی درباره بازیگران این نمایش داده نشده، اما خواه‌ ناخواه طرفداران یاد شخصیت برجسته فیلم‌های هانگر گیمز، یعنی کتنیس اوردین (با بازی جنیفر لارنس) می‌افتند که در سینماها به مخاطبان معرفی شد و در کنار او جاش هاچرسون در نقش پیتا ملارک و لیام همسورث در نقش گیل هاوثورن و … می‌افتند.

متیو دانستر، کارگردان این نمایشنامه اعلام کرده که این نمایش به شخصیت کتنیس اوردین بسیار ادای احترام خواهد کرد. این نمایشنامه ۲۴ شخصیت جوان را دنبال می‌کند که در نبردی تلویزیونی برای زندگی‌شان توسط کنگره ظالم و شورش الهام گرفته از کتنیس که در پی آن به وقوع می‌پیوندد، در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

اعلام تاریخ نمایش یک ماه قبل از اکران فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes (در تاریخ ۱۷ آبان) در سینماها انجام خواهد شد. این فیلم پیش‌درآمد توسط فرانسیس لارنس کارگردانی شده که ریچل زیگلر و تام بلیت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی


ویجی‌لاگ پلاس:‌ عملکرد عالی اسپایدرمن ۲ و سوپر ماریو واندر

کمتر از ۱٪ مشترکین نتفلیکس روی این پلتفرم به صورت روزانه بازی می‌کنند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 24 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.