اچیومنت نقش استیون ین در فیلم Thunderbolts مارول مشخص شد - شرکت آچومنت

نقش استیون ین در فیلم Thunderbolts مارول مشخص شد

رابرت کرکمن، خالق سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) در مصاحبه اخیر خود با دیوید فینچ، آرتیست کامیک بوک‌، فاش کرد که استیون ین (ستاره نقش گلن در واکینگ دد) قرار است نقش «سنتری» را در فیلم آینده مارول یعنی Thunderbolts ایفا کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی

کرکمن طی یک مصاحبه زنده به این ترتیب گفت :« دوست خوب من، استیون ین قرار است نقش Sentry را در یک فیلم بازی کند.» سنتری که با نام رابرت رینولدز نیز شناخته می‌شود، یکی از ابرقهرمانان مارول است که نخستین بار در سال ۲۰۰۰ در کتاب‌های کامیک بوک‌ها حضور پیدا کرد و از آن زمان به بعد پای ثابت بسیاری از سری‌ها مانند New Avengers و Dark Avengers بوده است.

داستان حول محور این شخصیت و کشف مجدد هویت ابرقهرمانی رینولدز و بازگشت قریب‌الوقوع دشمن اصلی‌اش، وُید (Void) جریان دارد. قبلا نیز شایعاتی مبنی بر ایفای یک نقش مهم توسط ین مطرح شده بود، اما اکنون کرکمن رسما آن را تایید کرده است. او در ادامه توضیح داد:

بله، او با من تماس گرفت و گفت که حتی برای تست لباس این شخصیت نیز رفته است. امیدوارم چیزی را اسپویل نکرده باشم و کسی به دردسر نمی‌افتد. این لباس که از رنگ‌های کلاسیک سنتری الهام گرفته ، احتمالا ترکیبی از زرد و آبی باشد که یادآور نقش ابرقهرمانی قبلی ین به عنوان Invincible است.

فیلم Thunderbolts

ین قرار است برای نخستین بار در فیلم Thunderbolts (تاندربولتز) MCU حضور پیدا کند؛ طرفداران سریال مردگان متحرک او را بیشتر بخاطر ایفای نقش «گلن» می‌شناسند. او همچنین در سریال انیمیشنی Invincible صداپیشگی شخصیت اصلی را برعهده دارد. جیک شرایر، کارگردان تاندربولتز اوایل امسال گفته بود که این فیلم در مقایسه با فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول چیز متفاوتی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به هریسون فورد، سباستین استن، وایت راسل، فلورنس پیو، دیوید هاربر، اولگا کوریلنکو و هانا جان کامن اشاره کرد.هریسون فورد احتمالا قرار است جایگزین ویلیام هرت فقید در فیلم‌های Captain America 4 و Thunderbolts شود و نقش ژنرال تادئوس «تاندربولت راس» را برعهده بگیرد.

فیلمنامه‌ی این عنوان که پنجمین فیلم فاز ۵ دنیای سینمایی مارول (MCU) به شمار می‌رود توسط اریک پیرسون و کورت بوزیک به رشته‌ی تحریر در آمده و توسط جیک شرایر کارگردانی خواهد شد. البته هنوز طرح داستان این فیلم هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

فیلم سینمایی Thunderbolts قرار است در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیماداستان هواپیما و وحشت؛ یک مسابقه طبیعی
۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما


ویجی کست: دنیای گیم قراره برای همیشه با متاورس تغییر کنه؟

محتوای فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 معرفی شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 32 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 18 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.