اچیومنت نقدها و نمرات اولیه فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شد - شرکت آچومنت

شاهکار رعب‌آور اسکورسیزی با اجراهایی شگفت‌انگیز

نقدها و نمرات اولیه فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شد

جدیدترین ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و حسابی منتقدان را شگفت‌زده کرد. نقدها و نمرات اولیه فیلم Killers of the Flower Moon نشان می‌دهند با یکی از برترین فیلم‌های کارنامه‌ی اسکورسیزی و یکی از والاترین فیلم‌های امسال طرف هستیم.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید

فیلم سینمایی Killers of the Flower Moon که بر اساس کتابی به همین نام نوشته‌ی دیوید گرن در قاب‌های هنر هفتم مستقر گردیده، در دهه‌ی ۲۰ میلادی و اوکلاهاما جریان دارد؛ جایی که سلسله قتل‌های مرموز و وحشیانه گریبان‌گیر آمریکایی‌های محلی پولدار می‌شود. جالب است بدانید قصه‌ی فیلم و رمان بر اساس حوادث واقعی نوشته شده است؛ دوره‌ای که از آن به عنوان «حکمرانی وحشت» (Reign of Terror) یاد می‌شود.

بدین ترتیب این فیلم توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۲۷ نقد) امتیاز ۹۶٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز (از مجموع ۱۹ نقد) نمره ۹۱ را به آن داده است. در ادامه به نظرات برخی از کارشناسان درباره این فیلم اشاره‌ای خواهیم داشت:

مهم‌تر از همه‌چیز، این فیلمی از مارتین اسکورسیزی است که مملو از ادای احترام به فرهنگی است که از یک واقعه‌ی وحشتناک نجات یافته. این فیلم همچنین پرشده از نقاط عطف هیجان‌انگیز، ارجاعات تاریخی و کاوشِ دوراهی بین امری مقدس و شریر است. و بله: این یک شاهکار است.

Rolling Stone – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

اجراهای دی‌کاپریو و دنیرو در این فیلم بسیار درخشان هستند اما لیلی گلداستون که بازیگر نسبتا ناشناخته‌ای است واقعا نقش‌آفرینی خارق‌العاده‎‌ای دارد.

The Independent – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

نقدها و نمرات اولیه فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شد - شرکت آچومنت

فیلم Killers of the Flower Moon تکان‌دهنده و در برخی لحظات بسیار غم‌انگیز است. یک داستان جنایت واقعی که وقتی به جزئیات درونش بنگرید، حس بسیار نزدیکی با یک فیلم ترسناک را ایجاد می‌کند.

The New York Times – نمره ۹۰ از ۱۰۰

این فیلم از همان ابتدا جذاب است و تنش محسوسی را با ریتمی ثابت که از موسیقی رابی رابرتسون نشات می‌گیرد، پیش می‌برد.

Variety – نمره ۷۰ از ۱۰۰

لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو، برندن فریزر، جسی پلمونس، لیلی گلاداستون و جان لیسگو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. دی‌کاپریو نقش ارنست بروکهارت؛ خواهرزاده‌ی یکی از محلی‌های پرنفوذ (دنیرو) و گلداستون نیز در نقش مولی همسر کاراکتر دی‌کاپریو نقش‌آفرینی کرده است. در نهایت جسی پلمونس نیز نقش تام وایت را بر عهده دارد؛ مامور اف‌بی‌آی که مسئول شده در رابطه با قتل‌ها تحقیق کند و قاتل را بیابد.

با توجه به نمرات اولیه فیلم Killers of the Flower Moon می‌توان حدس زد، فیلم پر از کشتارهای وحشیانه و جنایت‌های مرموزی است که تماشاگر را تا لحظات انتهایی با خود همراه می‌کند. حال باید دید با توجه به شرایط مذکور این فیلم سینمایی چه عملکردی را در باکس آفیس خواهد داشت.

بدین ترتیب فیلم «قاتلان ماه کامل» ابتدا به صورت محدود در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) در سینماها اکران می‌شود. این عنوان سینمایی سپس باری دیگر در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر ۱۴۰۲) به صورت گسترده اکران شده و در نهایت در زمان نامشخصی از طریق سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس در دسترس قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 21 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.