اچیومنت نسخه ۴ ساعته Avengers: Endgame هیچوقت منتشر نخواهد شد - شرکت آچومنت

نسخه ۴ ساعته Avengers: Endgame هیچوقت منتشر نخواهد شد

جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Endgame در مصاحبه جدیدی توضیح دادند که که چرا برش کارگردان و طولانی ۴ ساعته این فیلم هرگز منتشر نخواهد شد.

Endgame که در آوریل سال ۲۰۱۹ منتشر شد، نتیجه‌ای حماسی برای Infinity Saga دنیای سینمایی مارول بود. با مدت زمان ۳ ساعت و گردآوری گروه عظیمی از بازیگران، این فیلم داستان چندین اونجرز اصلی از جمله آیرون من، کاپیتان آمریکا و بلک ویدو را به پایان رساند.

مطلب پیشنهادی:والدین تانوس چه کسانی هستند؟و چرا تایتان دیوانه آن‌ها را کشت؟
والدین تانوس چه کسانی هستند؟

اگرچه Avengers: Endgame سه سال پیش در سینماها اکران شد، طرفداران اغلب هنوز سوالاتی در مورد فیلم مارول دارند، مانند احتمال عرضه یک برش طولانی‌تر. برادران روسو با حضور در مصاحبه WIRED به سوالی در مورد انتشار یک نسخه ۶ ساعته از فیلم پاسخ دادند.

آنتونی روسو گفت که یک نسخه طولانی از Infinity War و Endgame احتمالا شش ساعت به طول خواهد کشید، با این حال جو روسو خاطرنشان کرد طولانی‌ترین برشی که از «اِندگیم» داشتند، ۳ ساعت و ۴۰ دقیقه بود. او ادامه داد که به طور حتم، حذف شدن آن ۴۰ دقیقه اضافی کار درستی بوده و نسخه تئاتری فیلم اساسا نسخه برش کارگردان بوده است.

جو روسو: فکر می‌کنم طولانی‌ترین برشی که تا به حال داشتیم، ۳ ساعت و ۴۰ دقیقه بود.
آنتونی روسو: اگر یک سوپر کات از Infinity War و Endgame انجام دهیم، احتمالا یک برش شش ساعته خواهد بود.
جو روسو: فکر می‌کنم آن ۴۰ دقیقه به شایستگی در اتاق تدوین حذف شدند. شما برش کارگردان را مشاهده کردید. خودش بود. چیز دیگری وجود ندارد، متاسفم.

Avengers: Endgame

تا به امروز، هیچ نسخه Director’s Cut از یک فیلم مارول منتشر شده که دلیل ساده‌ای دارد: چون انتشار آن‌ها هیچوقت ضروری نبوده است. با افزایش درخواست‌های طرفداران برای نسخه برش کارگردان فیلم‌های Thor: Love and Thunder و Doctor Strange in Multiverse of Madness، تایکا وایتیتی و سم ریمی اعلام کردند که هیچ علاقه‌ای به این کار ندارند.

به طور کلی، برش کارگردانی توسعه یافته زمانی منتشر می‌شود که طرفداران نسخه اصلی را ناکارآمد یا ناقص بدانند، مانند موردی که برای Zack Snyder’s Justice League پیش آمد و یک نسخه ۴ ساعته از آن سال گذشته منتشر شد و مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن کاپیتان آمریکاسرم ابرسرباز استیو راجرز را چگونه تغییر داده است؟
۵ ویژگی خاص بدن کاپیتان آمریکا


ماینکرفت #۸۷ – شهربازی ویجیلند افتتاح شد!

تماشای ویدیو از یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.