اچیومنت نسخه تست عمومی Valheim گزینه‌های سختی جدیدی دریافت می‌کند - شرکت آچومنت

نسخه تست عمومی Valheim گزینه‌های سختی جدیدی دریافت می‌کند

استودیو Iron Gate آپدیت جدیدی را برای نسخه تست عمومی بازی Valheim منتشر کرده که مجموعه‌ای از درجه‌های سختی جدید را برای بازیکنان به همراه دارد.

در نتیجه به‌روزرسانی، بازیکنان اکنون گزینه‌های سختی بیشتری پیدا خواهند کرد که به آن‌ها اجازه می‌دهد مادیفایرهای سختی را در سرورهای ولهایم خود ترکیب و مطابقت دهند.

در ساده‌ترین سطح آن، بازیکنان می‌توانند اساسا با بالا بردن درجه سختی، سلامت و آسیب دشمنان را بالا ببرند و به همین ترتیب با کاهش سختی، سلامت و آسیب دشمنان را کاهش دهند.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

همچنین گزینه‌هایی وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد به جای شرکت در مبارزات، کاملا روی جنبه‌های ساخت و ساز بازی تمرکز کنند.

Jonathan Smårs، توسعه‌دهنده اصلی Valheim، در ماه آپریل در مورد گزینه‌های سختی جدیدی که به بازی اضافه خواهند شد، صحبت کرده بود. اسمارس همچنین در مورد نحوه عملکرد درجه‌های سختی و اینکه چگونه بازی حالت هاردکور جدید را با سخت‌ترین حالت مبارزه دریافت می‌کند، صحبت کرد.

Valheim

در ماه می، استودیو بیانیه‌ای منتشر کرده بود که در آن از پشتیبانی مادها از Valheim صحبت می‌کرد و این که چگونه از اضافه کردن حق دسترسی برای مادها خودداری می‌کند زیرا «برخلاف روحیه خلاقانه و رهای مادینگ» است.

استودیوی سازنده Iron Gate در حال حاضر روی آپدیت بزرگ بعدی کار می‌کند که زیستی جدید تحت عنوان Ashlands را به بازی اضافه می‌کند. بازی Valheim توسط تیمی ۵ نفره ساخته شده که تا مرداد دو سال پیش ۸ میلیون نسخه فروش داشت.

مطلب پیشنهادی:چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟بله، در کامپیوتر!
چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟


استارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم

چرا Halo در رویداد ایکس باکس حضور نداشت؟ فیل اسپنسر پاسخ می‌دهد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 18 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.