اچیومنت نسخه استاندارد Like a Dragon: Infinite Wealth حالت نیو گیم پلاس ندارد - شرکت آچومنت

نسخه استاندارد Like a Dragon: Infinite Wealth حالت نیو گیم پلاس ندارد

به تازگی مشخص شده برای تجربه حالت نیو گیم پلاس بازی Like a Dragon: Infinite Wealth که Master Vacation نام دارد، باید حداقل نسخه دیلاکس آن را خریداری کنید.

روز گذشته، سگا و استودیو Ryu Ga Gotoku شوکیس RGG Summit برای پاییز ۲۰۲۳ را اجرا کردند و جزئیات جدیدی درباره Like a Dragon: Infinite Wealth را فاش کردند، از جمله تاریخ انتشار رسمی آن، نمایش ویدئوهایی از گیم‌پلی و برخی جزئیات داستانی که به طور مثال کازوما کیریو اکنون با سرطان مبارزه می‌کند.

پس از فاش شدن تاریخ انتشار، پیش‌خرید نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی آن آغاز شد و برخی از جوایز و محتوایی که هر نسخه به همراه خواهد داشت، آشکار شدند. یکی از آن‌ها به طور حتم جنجال‌برانگیز است، چرا که به نظر می‌رسد New Game Plus پشت نسخه Deluxe قفل خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Frontiersسونیک، بهتر از همیشه!
بررسی بازی Sonic Frontiers

آنطور که توسط کاربر ردیت NoTangelo3604 در سابردیت بازی اشاره شده، وب‌سایت رسمی نشان می‌دهد باندل Master Vacation که با نسخه‌های Deluxe و Ultimate بازی ارائه می‌شود، در واقع حالت New Game Plus است که در نسخه استاندارد موجود نیست، مگر اینکه هزینه اضافی پرداخت کنید.

در توضیحات باندل آمده است:

از داده‌های روشن خود در Like a Dragon: Infinite Wealth برای تجربه New Game+ در یکی از سه درجه سختی (Normal، Hard و Legend) استفاده کنید. داستان کاملا جدید Big Swell را تجربه کنید و از لباس‌ها و اقلام ویژه‌ای که فقط در این باندل موجود هستند، لذت ببرید.

Like a Dragon

مشخص نیست که آیا DLC موجود در نسخه‌های Deluxe و Ultimate به طور جداگانه منتشر می‌شود یا خیر، اما حتی اگر منتشر شوند، باز هم قفل کردن حالتی که به طور استاندارد برای اکثر بازی‌ها عرضه می‌شود، حرکت خوبی نیست.

البته اولین باری نیست که چنین اتفاقی در سری یاکوزا رخ می‌دهد. همانطور که در ردیت اشاره شده، سگا این حرکت را با Like a Dragon 7 در ژاپن امتحان کرد و با واکنش منفی شدید زیادی مواجه شد، اما ظاهرا آن‌ها را از تکرار اشتباه برای Infinite Wealth بازنداشته است.

همچنین در حال حاضر مشخص نیست که آیا نسخه‌های دیلاکس و آلتیمیت بازی به صورت فیزیکی عرضه می‌شوند یا فقط نسخه استاندارد بازی خواهد بود. اگر اینطور باشد، طرفدارانی که تصمیم به خرید نسخه فیزیکی دارند، باید برای تجربه New Game Plus باندل Master Vacation را نیز خریداری کنند.


بررسی بازی مورتال کمبت ۱

استودیو Criterion  به ساخت بازی های Battlefield کمک خواهد کرد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 22 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.