اچیومنت نتفلیکس به طرفداران سریال The Witcher: در فصل سوم او هنوز گرالت است - شرکت آچومنت

نتفلیکس به طرفداران سریال The Witcher: در فصل سوم او هنوز گرالت است

هنری کویل سریال ویچر (The Witcher) را برای فصل چهارم ترک خواهد کرد و «لیام همسورث» جایگزین او می‌شود. حالا نتفلیکس با راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی تلاش کرده تا به‌نوعی اعلام کند که این تغییر بازیگر تاثیری روی شخصیت گرالت نخواهد داشت.

نتفلیکس پیغام «در فصل سوم، او هنوز گرالت است» را در مکان‌های مهمی از بریتانیا، مانند «برج شارد» و ساوت بانک (South Bank) لندن، کاخ ادینبرو در اسکاتلند و صخره‌های سپید Dover به طرفداران سریال اعلام کرده است.

مطلب پیشنهادی:زره سریال ویچر را چگونه در The Witcher 3 به دست آوریم؟یک دست کت و شلوار از اعماق جهنم!
زره سریال ویچر را چگونه در The Witcher 3 به دست آوریم؟

کویل همچنان در سه قسمت باقی مانده از فصل سوم The Witcher که اواخر این ماه پخش می‌شوند، حضور خواهد داشت و پس از آن «لیام همسورث» نقش گرگ سفید را از فصل چهارم بازی می‌کند.

اخیرا در شایعاتی گفته شده بود که کویل به‌دلیل اختلاف‎‌نظر با تیم سازندگان سریال قصد دارد پروژه را ترک کند. «آنیا چالوترا» بازیگر نقش یِنیفر اخیرا در مصاحبه‌ای با تلگراف، شایعات مبنی بر اختلاف‌نظر کویل با تیم سازنده بر سر گرالت را رد کرد.

فصل سوم سریال ویچر به ۲ بخش تقسیم شده است که در ماه‌های ژوئن و جولای پخش می‌شود. ۵ قسمت ابتدایی در قالب Volume 1 (بخش اول) در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر ۱۴۰۲) پخش شده‌اند و ۳ قسمت انتهایی نیز در قالب Volume 2 (بخش دوم) یک ماه بعد و به طور دقیق در تاریخ ۲۷ جولای (۵ مرداد ۱۴۰۲) منتشر خواهند شد.

با توجه به این موضوع و با وجود موج منفی که نسبت به این تغییر بازیگر به راه افتاده، از نظر شما باید به لیام همسورث اعتماد کرد یا هنری کویل برای ایفای نقش «گرالت» از همه مناسب‌تر بوده؟

مطلب پیشنهادی:دشمن اصلی فصل ۶ سریال Black Mirror خود نتفلیکس استگل به خودی سریال به سرویس نتفلیکس
دشمن اصلی فصل ۶ سریال Black Mirror خود نتفلیکس است


داستان کامل بازی اسپایدرمن

دیزنی شاید سریال Echo را پیش از پخش کنسل کند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 333 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 4 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.