اچیومنت مک‌کوئین از انیمیشن Cars به بازی راکت لیگ می‌آید - شرکت آچومنت

مک‌کوئین از انیمیشن Cars به بازی راکت لیگ می‌آید

پیکسار و دیزنی با استودیو Psyonix وارد همکاری شده‌ تا از کراس‌اوور راکت لیگ (Rocket League) با انیمیشن ماشین ها (Cars) رونمایی کنند. 

با این کراس اوور ماشین لایتنینگ مک کوئین (Lightning McQueen) به راکت لیگ اضافه خواهد شد، اتفاقی که شاید باید چند سال پیش اتفاق می‌افتاد. باندل لایتنینگ مک کوئین از امروز به Rocket League اضافه می‌شود و اولین ماشینی در این بازی خواهد بود که دارای ظاهری پویا و داینامیک است. 

بر اساس اتفاقات جریان بازی چشم‌های لایتنینگ مک کوئین باز و بسته شده و حرکت می‌کنند. استودیو Psyonix همچنین سه دکال (decal) هم طراحی کرده است تا بازیکنان امکان شخصی‌سازی بیشتری برای این ماشین داشته باشند. این باندل همچنین شامل یک انفجار گل Ka-chow هم می‌شود و شما می‌توانید آن را با قیمت ۲۵۰۰ کردیت خریداری کنید. 

راکت لیگ

بازی Rocket League تقریبا از هشت سال پیش در بازار موجود است و امروزه بیشتر به عنوان یک پای ثابت ورزش‌های الکترونیک به آن دیده می‌شود. با این وجود اگر استودیو Psyonix بتواند کراس‌اوورهای بیشتری از این قبیل داشته باشد، بازی آن‌ها خیلی راحت می‌تواند دوباره به جریان اصلی صنعت ویدئو گیم باز گردد.

راکت لیگ به عنوان یک بازی رایگان هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.


ناامیدی کالاف دیوتی جدید و بحران بانجی | ویجی‌لاگ پلاس

مک‌کوئین از انیمیشن Cars به بازی راکت لیگ می‌آید - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 7 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.