اچیومنت ملیسا باررا در پی اخراج شدن از فیلم Scream 7 یک بیانیه منتشر کرد - شرکت آچومنت

هر فردی سزاوار حقوق انسانی برابر، عزت و البته آزادی است

ملیسا باررا در پی اخراج شدن از فیلم Scream 7 یک بیانیه منتشر کرد

تقریبا ۲۴ ساعت پس از اینکه ملیسا باررا به دلیل اشتراک‌گذاری پستی با محتوای حمایت از فلسطین از فیلم «جیغ ۷» (Scream 7) اخراج و کنار گذاشته شد، این بازیگر اولین نظرات و بیانیه‌اش در این رابطه را منتشر کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیریدخانواده مهم‌ترین کانون یک اجتماع
۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیرید

باررا روز چهارشنبه در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد یهودستیزی و اسلام‌هراسی و هرگونه نفرت و تعصب علیه هر گروهی از مردم را محکوم می‌کند. او نوشت: «به عنوان یک دختر اهل آمریکای لاتین و یک مکزیکی پرافتخار، من مسئولیت داشتن یک پلتفرم که به من امتیاز شنیده شدن می‌دهد را درک می‌کنم و بنابراین سعی کرده‌ام از آن برای بالا بردن آگاهی در مورد موضوعاتی که به آن‌ها اهمیت می‌دهم استفاده کنم و صدای خود را به کسانی که به کمک نیاز دارند برسانم».

باررا افزود: «هر فردی در این کره خاکی، صرف‌نظر از مذهب، نژاد، قومیت، جنسیت، گرایش جنسی یا وضعیت اجتماعی اقتصادی سزاوار حقوق انسانی برابر، عزت و البته آزادی است».

او در ادامه به توضیح اظهارات اصلی خود که او را به اتخاذ موضعِ ضدیهودی متهم کرده بود، پرداخت: «من معتقدم که گروهی از مردم همانند رهبران‌شان نیستند و نهادهای حکومتی باید مورد انتقاد قرار بگیرند. من شبانه روز برای اینکه دیگر هیچ مرگ و میر و خشونتی وجود نداشته باشد و همه همزیستی مسالمت‌آمیزی داشته باشند، دعا می‌کنم. من به صحبت برای کسانی که به آن نیاز دارند و به دفاع از صلح و امنیت، حقوق بشر و آزادی ادامه خواهم داد. سکوت برای من یک گزینه نیست».

ملیسا باررا

جالب است بدانید باررا در ابتدا رسانه‌ها را به‌خاطر «طرفدار اسرائیل بودن» (pro-Israel) در جنگ با حماس، مورد انتقاد قرار داد.

من طی این دو هفته اخیر شدیدا دنبال فیلم‌ها و اطلاعاتی درمورد فلسطینی‌ها بودم. از دنبال کردن اکانت و حسابای مختلف گرفته تا موارد دیگه. چرا؟ چونکه رسانه‌های غربی فقط طرف مقابل (اسرائیل) رو نشون می‌دن.

چرا اونا اینکارو انجام می‌دن؟ می‌ذارم خودتون دلیلش رو بفهمین. معمولا الگوریتم شبکه‌های اجتماعی اصل مطلب رو مشخص می‌کنن. خب صفحه اکسپلور اینستاگرام من فقط ویدیوهایی رو نشون می‌ده که توی اونا فقط درمورد اسرائیلی‌ها و اون جبهه از جنگ حرف زده می‌شه. سانسور واضح و مشخصه. فلسطینی‌ها اینو می‌دونن. اونا می‌دونن که جهان دهه‌ها تلاش کرده اونا رو نامرئی کنه.

مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنیدیک وحشت متفاوت
۱۵ فیلم ترسناک کیهانی یا لاوکرافت که باید تماشا کنید


اسپایدرمن ۲ رو نداری؟ اینارو امتحان کن

فیلم جدیدی از Karate Kid با بازی جکی چان ساخته می‌شود - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 23 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.