اچیومنت معرفی بهترین و ترسناک‌ترین اتاق فرار های کرج در تایم فور فان - شرکت آچومنت

معرفی بهترین و ترسناک‌ترین اتاق فرار های کرج در تایم فور فان

اتاق فرار یکی از سرگرمی‌های لذت‌بخش و هیجان‌انگیز، برای تمامی رده‌های سنی است‌. این تفریح و سرگرمی  دارای سناریوهای متنوعی می‌باشد که در بین آن‌ها سناریوی جنایی، معمایی و ترسناک از محبوبیت دوچندانی برخوردار است.

ماهیت اصلی این بازی تشکیل تیم و حل معماها می‌باشد؛ شما در هر مرحله از این بازی شاهد انواعی از پازل و معما هستید که باید آن‌ها را حل کنید تا به بخش بعدی وارد و در نهایت از بازی خارج شوید.

برای حضور در این بازی باید یک تیم داشته باشید، افراد این تیم نیاز‌ نیست حتما دارای اطلاعات زیادی باشند، همین که بتوانید با آن‌ها خوش بگذارنید‌ کافی است.

با اینکه مدت زمان زیادی از ورود اتاق فرار به ایران نگذشته است ولی کرج اولین شهری محسوب می‌شود که اتاق فرار را اجرایی کرد. ممکن است تاکنون تجربه شرکت در اتاق فرار را نداشته باشید، در ادامه این مقاله قصد داریم ترسناک ترین اتاق فرار یا به اصطلاح اسکیپ روم های کرج در سایت تایم فور فان را به شما معرفی کنیم پس همراه ما باشید.

اتاق فرار مردگان متحرک در کرج

یکی از اتاق فرارهای کرج که دارای ظرفیت ۴ تا ۱۲ نفر است، اتاق فرار مردگان متحرک می‌باشد. این اتاق فرار دارای ژانر ترسناک، زمان بازی حدود ۹۰ دقیقه و امتیاز ۹۶ است‌‌.

به جرعت می‌توان گفت که یکی از ترسناک‌ترین اتاق فرار‌های کرج محسوب می‌شود که به شکلی حرفه ای و با تمامی جزئیات طراحی شده است. در این اسکیپ روم‌ تمامی قسمت‌ها از جمله نورپردازی، دکوراسیون، صداگذاری، پلی گیم و غیره با دقت بسیار زیادی طراحی شده است تا بتوانند به خوبی شرکت‌کنندگان را به سمت ترس، استرس و هیجان بکشانند.

سناریو اتاق فرار مردگان متحرک این گونه است که شما جزو نجات یافتگان محسوب می‌شوید،  از طرفی به وسیله فرماندار دعوت به آزمایشگاه شده‌اید؛  در این آزمایشگاه توسط دکتر آزمایش‌های گوناگونی انجام می‌شود، این بار قرار است که آزمایشی جهت چگونگی تبدیل زامبی‌ها به انسان صورت بگیرد. اطلاعات بدست آمده از این آزمایش، در حافظه دکتر ذخیره شده است؛ فرماندار به کمک شما برای یافتن اطلاعات نیاز دارد در نتیجه شما باید‌ ……

اتاق فرار پلیر در کرج

 اتاق فرار پلیر دارای ژانر ترسناک، ظرفیت ۴ تا ۱۰ نفر، زمان بازی حدود ۹۰ دقیقه و امتیاز ۱۰۰ است. این اتاق فرار در شهر کرج واقع می‌باشد و به دلیل ژانر ترسناکی که دارد، افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. از ویژگی‌های عالی آن می‌توان به آکتور، دکوراسیون و جزئیات بی‌نظیری که دارد اشاره کرد زیرا توانسته به خوبی ترس و استرس را به بازیکنان خود القا کند. با حضور در این اسکیپ روم‌ می‌توانید یک خاطره به یاد ماندنی با دوستان‌تان تجربه کنید.

 سناریو این بازی این گونه است که بازی‌های ویدئویی، همیشه به دلیل جذابیت زیادی که  دارند افراد فراوانی را به خود جذب کرده است، از طرفی همیشه ما در زندگی به عنوان یک پلیر نقش بازی کرده‌ایم. حال نوبت به بازی در دنیای واقعی رسیده است، شما به یک بازی نیمه تمام دعوت شده‌اید که باید در تایم ۹۰ دقیقه آن را به پایان برسانید.

در مقابل به شما پاداشی معادل یک میلیون دلار می‌دهند؛ گاهی در زندگی واقعی به طور ناخودآگاه وارد یک بازی ناشناخته می‌شوید که نمی‌دانید سرانجام آن چه خواهد بود، پلیر نیز یکی از این بازی‌ها است که ….

اتاق فرار

اتاق فرار ضد در کرج

اتاق فرار ضد یکی از انواع اتاق فرار واقع در کرج است که دارای ژانر ترسناک، زمان بازی ۸۰ دقیقه، ظرفیت بازی ۴ تا ۱۰ نفر و امتیاز ۹۸ می‌باشد.

به جرات می‌توان گفت که این اسکیپ روم یک درام ترسناک کامل است که با موسیقی، دکور، زمینه خاص و بی‌نظیری که دارد یک محیط کاملا متفاوت را ایجاد کرده است.

سناریوی به این شکل می‌باشد که یک دلباخته تئاتر که بسیار ماهر، باتجربه و مشهور است، شما را به یک نمایش بی‌نظیر در تئاتر ملل دعوت کرده؛ تا اینجا همه چیز عادی می‌باشد اما باید بدانید کسی که شما را دعوت کرده نقش اول بازی یعنی ماهرخ جاوید است….

اتاق فرار اویجا‌ در کرج

یکی از اتاق فرارهای واقع در کرج که تم ارواح و اجنه دارد، اسکیپ روم اویجا‌ است؛ از طرفی این اتاق به دلیل داشتن فاز اسلشری‌ که دارد میزان دلهره و ترس چند برابری ایجاد می‌کند.

اتاق فرار اویجا‌ دارای ظرفیت ۵ تا ۱۲ نفر، ژانر ترسناک، مدت زمان ۹۰ دقیقه و امتیاز ۹۹ است‌. افرادی که در این اتاق فرار حاضر می‌شوند به سر حد هیجان و ترس می‌رسند، زیرا فضاسازی، دکور و سناریوی آن باعث شده است که افراد مرز بین حقیقت و بازی را نتوانند تشخیص دهند. به دلیل یژگی‌های گفته شده، اویجا‌ بیشترین امتیاز را از بازیکنان دریافت می‌کند.

سناریوی این بازی این گونه است که شما با تیمی که عاشق ترس و استرس هستند باید احضار روح را انجام دهید. در نیمه‌های شب که تاریکی و سکوت همه جا را فرا گرفته است شما فقط صدای جغد را می‌شنوید و به سمت عمارت متروکه ترسناکی که منتظرش بودید می‌روید. برای اینکه بتوانید از  پرچین کوتاهی که در آن عمارت است عبور کنید، باید توان روحی بسیار بالایی داشته باشید. در این متروکه شما باید بتوانید احضار روح کنید اما هنوز خبر ندارید که چه اتفاقی در انتظار شماست ….

اتاق فرار

اتاق فرار دورگا‌ در کرج

یکی از انواع اتاق فرارهایی‌ که در آن دقت بسیار زیادی به جزئیات و بازی آن شده، مجمعه دورگا‌ است. این اتاق فرار همانند اسمش بسیار مرموز و پیچیده می‌باشد و دارای ظرفیت ۴ تا ۱۲ نفر، ژانر ترسناک، مدت زمان ۹۰ دقیقه و امتیاز ۹۰ است.

شدت و میزان ترسناک بودن این اتاق فرار به قدری می‌باشد که ما آن را به افرادی که تاکنون تجربه اتاق فرار با ژانر ترسناک نداشته‌اند، پیشنهاد  نمی‌دهیم‌.

سناریو این بازی به این صورت است که شما باید برای تعطیلات به دیدار خانواه خود که در  روستای اجدادی‌تان هستند بروید. این روستا همراه با خانواده شما تنها ۲۰ نفر جمعیت دارد و همه اعضای آن دین زرتشتی دارند. این سناریو به حدی جذاب است که شما کنجکاو به ادامه آن می‌شوید.

اتاق‌ فرارهای تایم فور فان

یکی از گروه‌های مجرب و کارآزموده در زمینه اتاق فرار ، اسکیپ روم و انواع بازی و سرگرمی، مجموعه تایم فور ‌فان است. کار این تیم بررسی و نقد انواع سرگرمی‌های جدید و نوشتن محتوا درباره‌ی آن‌ها می‌باشد تا بتوانند به خوبی به مخاطبان خود آشنایی و راهنما بدهند.

مجموعه تایم فور فان فعالیت خود را در زمینه معرفی اسکیپ روم در سال ۱۳۹۷ شروع کرد؛ سپس با گسترش سرگرمی و بازی‌های جدید در سطح کشور، فعالیت و کارهای این مجموعه نیز گسترش پیدا کرد. این روزها تایم فور فان به یک مرجع بزرگ معرفی اتاق فرار کشور تبدیل شده‌است و همواره در تلاش می‌باشد تا بتواند بازی و سرگرمی‌های بیشتری را نقد و بررسی کند.

اگر دوست دارید که با سرگرمی وبازی جدید و هیجان‌انگیر مثل اتاق فرار آشنا شوید، پیشنهاد می‌‌کنیم که حتما به سایر مطالب این سایت سر بزنید؛ ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.


موجانگ این راز رو از ماینکرفت بازا مخفی کرده!

معرفی بهترین و ترسناک‌ترین اتاق فرار های کرج در تایم فور فان - شرکت آچومنت
برای تماشا از یوتیوب روی تصویر کلیک کنید
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 20 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.