اچیومنت مایکروسافت شروع به فروش قطعات کنترلر ایکس باکس کرده است - شرکت آچومنت

مایکروسافت شروع به فروش قطعات کنترلر ایکس باکس کرده است

تعمیر پذیری به یک موضوع مهم در فضاهای فناوری و صنعت گیم تبدیل شده و مایکروسافت تصمیم گرفته قطعات کنترلر ایکس باکس را برای تعمیر در دسترس قرار دهد. 

این شرکت شروع به فروش قطعات کنترلر بی‌سیم Xbox Elite Series 2 و کنترلر بی‌سیم استاندارد کنسول‌های ایکس باکس کرده است. برد روزتی (Brad Rossetti)، رهبر پروژه ایکس باکس اینسایدر، این خبر را با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده است و شروع این کار به چند هفته قبل باز می‌گردد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Redfallاتفاقی که نباید می‌افتاد
بررسی بازی Redfall

مایکروسافت قطعاتی مثل جایگزین ورودی PCBA، مجموعه‌های دکمه‌‌ها و کیس بالایی و پایینی کنترلر را برای خرید در دسترس قرار داده است. البته در حال حاضر رنگ این قطعات به سیاه و سفید محدود است و در این زمینه‌ انتخاب‌های زیادی وجود ندارد. این شرکت همچنین یک سری دستورالعمل قابل دانلود برای تعمیر کنترلر Xbox Elite Series 2 نیز در دسترس عموم قرار داده است.

کنترلر ایکس باکس

بنابر گزارش سایت The Verge، مایکروسافت در سال ۲۰۲۱ با گروه حمایتی As You Sow توافق کرد تا در این زمینه به مشتریان کمک کند و مشکلات مربوط به حق تعمیر را بررسی کند. با توجه به اینکه قانون‌های بیشتری در این زمینه ثبت شده‌اند، چند شرکت‌ دیگر مثل مایکروسافت تصمیم گرفته‌اند اقداماتی در این جهت انجام دهند. 

بد نیست اشاره کنیم که چند روز پیش مایکروسافت از کنترلری برای ایکس باکس رونمایی کرد که بوی پیتزا می‌دهد و حاصل تلاش برای کراس‌اوور آن‌ها با لاکپشت‌های نینجا است. 

مطلب پیشنهادی:DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟نصب ٖDirectX برای گیمرها حیاتی است
DirectX چیست و چرا باید آن را نصب کنیم؟


داستان زلدا از کجا اومده؟

مایکروسافت شروع به فروش قطعات کنترلر ایکس باکس کرده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 3 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.