اچیومنت مایکروسافت به طور جدی روی یک فروشگاه موبایل ایکس باکس کار می‌کند - شرکت آچومنت

مایکروسافت به طور جدی روی یک فروشگاه موبایل ایکس باکس کار می‌کند

مایکروسافت این واقعیت را پنهان نکرده که قصد دارد تا حد زیادی حضور خود را در فضای بازی‌های موبایل گسترش دهد. در واقع، یکی از عوامل مهمی بود که منجر به خرید Activision Blizzard توسط این شرکت شد.

برای این منظور، یک فروشگاه موبایل ایکس باکس چیزی است که از مدت‌ها پیش در حال ساخت بوده و به نظر می‌رسد که این برنامه‌ها در حال شتاب گرفتن هستند.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، اخیرا در مصاحبه با بلومبرگ تکرار کرد که این شرکت «به طور جدی» یک فروشگاه Xbox برای دستگاه‌های تلفن همراه کار می‌کند و همچنین در حال گفتگو با شرکا در مورد گزینه‌های بالقوه درآمدزایی برای عناوین موبایل است که در فروشگاه در دسترس خواهند بود.

او گفت:

این بخش مهمی از استراتژی ما است و چیزی است که امروز به طور جدی روی آن کار می‌کنیم، نه تنها به تنهایی، بلکه با شرکای دیگری صحبت می‌کنیم که مایلند انتخاب‌های بیشتری برای نحوه کسب درآمد از طریق تلفن داشته باشند.

مایکروسافت

اگرچه در مورد اینکه چه زمانی فروشگاه به واقعیت تبدیل خواهد شد، اسپنسر بازه زمانی خاصی ارائه نکرد، اما گفت که این چیزی نیست که چندین سال طول بکشد. او گفت: «فکر نمی‌کنم چند سال دیگر باشد، فکر می‌کنم زودتر از آن باشد».

این اولین بار نیست که مایکروسافت به صراحت در مورد برنامه‌های خود برای فروشگاه ایکس باکس موبایل صحبت می‌کند. این شرکت در اکتبر سال گذشته تایید کرد که در حال کار بر روی یک فروشگاه موبایل «نسل بعد» برای رقابت با اپل و گوگل است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلبهترین دسته برای پابجی موبایل کدام است؟
راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایل


افسردگی و سلامت روان در بازی ها

سونی محتوای زیادی را از دسترس کاربران پلی استیشن خارج می‌کند - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 4 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.