اچیومنت مایکروسافت از درخواست تجدید نظر FTC ناامید شده است - شرکت آچومنت

مایکروسافت از درخواست تجدید نظر FTC ناامید شده است

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) اعلام کرد که شکایت خود از مایکروسافت را به دادگاه تجدید نظر می‌برد تا هر طور شده مانع خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد شود. 

قاضی ژاکلین اسکات کورلی پس از گوش دادن به استدلال‌های FTC و Microsoft، تصمیم گرفته که درخواست رگولاتور برای صدور حکم اولیه را رد کند. این قاضی تا روز جمعه به FTC فرصت داده بود که برای تجدید نظر اقدام کند و این سازمان اکنون دوباره فرصت دارد تا رفتار ضد رقابتی مایکروسافت را اثبات کند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls

برد اسمیت، رئیس مایکروسافت، اکنون به این موضوع واکنش نشان داده و با سایت The Verge مصاحبه‌ای داشته است. او از این کار FTC ناامید شده و باور دارد که پرونده این سازمان بسیار ضعیف است. اسمیت اشاره دارد که حتی قاضی ژاکلین اسکات کورلی نیز باور دارد که این خرید به نفع رقابت و مصرف کنندگان خواهد بود. 

مایکروسافت

اگر حکم جدید برای تعلیق این معامله صادر نشود، مایکروسافت از ابتدای هفته آینده می‌تواند برای نهایی کردن خرید اکتیویژن بلیزارد تلاش کند. برد اسمیت نیز به این موضوع اشاره کرد و گفت که تمام سعی خود را می‌کنند تا از تاخیرهای بیشتر جلوگیری کنند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود ندارد و باید منتظر دادگاه تجدید نظر بمانیم. 

مایکروسافت و سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) توافق کردند تا نبرد حقوقی خود بر سر خرید اکتیویژن بلیزارد را به‌منظور مذاکرات بیشتر متوقف کنند. رگولاتوری بریتانیا در اردیبهشت‌ماه با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت مخالفت کرد و مایکروسافت قرار بود در تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد) اعتراض خود نسبت به این تصمیم را اعلام کند.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


آدمای معلول چطور ویدئو گیم رو تجربه می‌کنند؟

مایکروسافت از درخواست تجدید نظر FTC ناامید شده است - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 47 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 13 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.