اچیومنت مایلز تلر مذاکره با تام کروز برای ساخت فیلم Top Gun 3 را تایید کرد - شرکت آچومنت

مایلز تلر مذاکره با تام کروز برای ساخت فیلم Top Gun 3 را تایید کرد

مایلز تلر، ستاره فیلم Top Gun: Maverick فاش کرد که با تام کروز درباره ساخت احتمالی قسمت سوم تاپ گان «صحبت‌هایی» داشته است.

در گفتگو با Entertainment Tonight، تلر گفت که دوست دارد بار دیگر در نقش ستوان بردلی برادشاو (ملقب به روستر) در فیلم دیگری از تاپ گان بازی کند، اما در نهایت تصمیم اصلی به خود تام کروز بستگی دارد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Lamb – کالبدشکافی یک فقدانیک اثر ترسناک فانتزی کاملا متفاوت
نقد فیلم Lamb – کالبدشکافی یک فقدان

تلر در این باره گفت:

چنین چیزی عالی خواهد بود، اما همه چیز به TC [تام کروز] بستگی دارد. همه چیز به تام بستگی دارد. با او در مورد فیلم صحبت‌هایی داشته‌ام. خواهیم دید [چه می‌شود].

کمپانی پارامونت پیکچرز نیز بدون شک دوست دارد کروز و تلر برای فیلم Top Gun 3 بازگردند، زیرا این فیلم تاکنون در باکس آفیس غوغا به پا کرده است. از زمان اکران فیلم در روز ۲۷ می (۶ خرداد) تاکنون بیش از ۱.۱۸ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروش داشته و به پردرآمدترین فیلم حرفه کاری تام کروز تبدیل شده است.

این فیلم که فراتر از حد انتظارات اولیه ظاهر شد، در کمتر از یک ماه از مرز ۱ میلیارد دلار عبور کرد. در حال حاضر Top Gun: Maverick در داخل آمریکا ۵۹۷ میلیون دلار و در سطح بین المللی ۵۸۶ میلیون فروش کرده تا در مجموع به فروش خیره‌کننده ۱ میلیارد و ۱۸۳ میلیون دلار برسد.

پرفروش‌ترین فیلم کمپانی پارامونت Titanic محصول سال ۱۹۹۷ است که در داخل خاک آمریکا ۶۰۰ میلیون دلار فروش کرده بود و به احتمال زیاد قسمت دوم تاپ گان تا چند روز دیگر از آن عبور خواهد کرد.

مایلز تلر به وضوح موفقیت فیلم را درک می‌کند و به شوخی می‌گوید که تیمش برای آن نغمه ستایش سر داده‌اند و برای «مذاکرات آینده» یادداشت‌برداری می‌کنند. در هر صورت، تلر از فرصتی که برای بازی در نقش «روستر» در Top Gun: Maverick به دست آورد، بسیار سپاسگزار است.

اینکه [کروز] تاپ گان را با من و بسیاری از بازیگران جوان دیگر به اشتراک گذاشت، یک ماجراجویی هیجان‌انگیز بود و هنوز هم ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی:۵ فیلم با نقش‌آفرینی ژان پل بلموندو که باید تماشا کنیدخداحافظ اسطوره…
۵ فیلم با نقش‌آفرینی ژان پل بلموندو که باید تماشا کنید


نقد فصل چهارم استرنجر تینگز

تماشا از کانال یوتیوب شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 11 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.