اچیومنت لیست تروفی‌های بازی Final Fantasy 16 لو رفت - شرکت آچومنت

برای تروفی پلاتینیوم باید یک دور دیگر آن را بازی کنید

لیست تروفی‌های بازی Final Fantasy 16 لو رفت

با انتشار اخباری مبنی بر اینکه نسخه‌های فیزیکی Final Fantasy 16 قبل از انتشار جهانی آن در دسترس قرار گرفته، فاش شدن زودهنگام تروفی‌های آن منطقی به نظر می‌رسد.

همانطور که توسط PowerPyx توضیح داده شده، در کل ۵۰ تروفی برای به دست آوردن در قسمت شانزدهم وجود دارد. ما از اسپویلرهای داستانی اجتناب خواهیم کرد، اما برخی از تروفی‌های گیم پلی ارزش توجه دارند.

به عنوان مثال، تروفی‌هایی برای شکست دادن یک باس بدون آسیب دیدن، مجازات تعداد معینی از دشمنان و حتی وارد کردن صدمات زیاد به یک هدف زخم دیده، وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید

برخی از مهارت‌های Eikonic مانند Heatwave، Deadly Embrace، Rook’s Gambit و غیره نیز دارای تروفی‌های مرتبط هستند. شما همچنین تروفی‌های استاندارد و معمولی همچون تسلط بر تمام توانایی‌های یک Eikon و ارتقای کامل آن دریافت خواهید کرد.

خبر بد برای کسانی که به دنبال پلاتینیوم کردن این عنوان هستند، این است که یکی از تروفی‌ها نیاز به تکمیل بازی در حالت فاینال فانتزی دارد. این مود فقط در New Game Plus موجود است که اتک دشمن را افزایش می‌دهد، انواع دشمنان را ریمیکس می‌کند و مکان‌های آن‌ها را در طول بازی تغییر می‌دهد.

حتی محتوای انحصاری مانند Final Chronolith Trials به آن گره خورده است.

Final Fantasy 16

در Final Fantasy 16 خبری از مبارزات نوبتی نخواهد بود و کلایو می‌تواند به همراهان خود یک سری دستور خاص بدهد. باید اشاره کنیم که این عنوان تنها یک درجه سختی برای بازیکنان دارد و احتمالا با تجربه‌ای چالش برانگیز روبه‌ رو خواهیم بود. با این وجود استودیو یک سری مکانیزم خاص در بازی قرار داده تا کمی سختی‌های آن را کاهش دهد.

Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. نسخه‌ی دمو به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و دو ساعت اول Prologue را شامل می‌شود که پیشرفت آن به بازی اصلی منتقل می‌شود.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل ۴تماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4


استارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم

چرا Halo در رویداد ایکس باکس حضور نداشت؟ فیل اسپنسر پاسخ می‌دهد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.