اچیومنت قیمت بازی‌های قدیمی سری Armored Core افزایش پیدا کرد - شرکت آچومنت

قیمت بازی‌های قدیمی سری Armored Core افزایش پیدا کرد

به نظر می‌رسد که شور و هیجان پیش آمده حول Armored Core 6: Fires of Rubicon باعث شده طرفداران بیشتری به سمت آثار قدیمی سری بروند و قیمت بازی‌های آن‌ها در eBay افزایش پیدا کند.

به لطف موفقیت عظیم Dark Souls، Bloodborne، Elden Ring و تقریبا تمام آثاری که نام فرام سافتور را یدک می‌کشد، هیاهوی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon به اوج خود رسیده است، به خصوص پس از تریلر گیم‌پلی جدید.

این یک رویکرد قابل توجه برای مجموعه‌ای است که قبلاً به‌ عنوان خیلی خاص طبقه‌بندی می‌شد، اما به نظر می‌رسد که افراد بیشتری به دنبال بازدید مجدد از بازی‌های قدیمی هستند تا برای نسخه بعدی آماده شوند.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان

آنطور که GamesRadar+ گزارش کرده، تقریبا تمام بازی‌های این سری از زمان رونمایی Fires of Rubicon در دسامبر گران‌تر شده‌اند، چیزی که در ماه‌های اخیر از زمان رونمایی از گیم‌پلی آن، سرعتش کاهش نیافته است.

با استفاده از سایت PriceCharting که داده‌های فروش چندین خرده‌فروش و سایت را برای ردیابی قیمت بازی‌ها ترکیب می‌کند، می‌توان دید که چند بازی اخیرا افزایش قیمت زیادی داشته‌اند. بیایید با Armored Core در PS1 شروع کنیم که در ابتدای سال ۲۰۲۱ برای یک نسخه کامل فیزیکی حدود ۳۰.۹۲ دلار قیمت داشت و در سال ۲۰۲۲ به ۴۶ دلار برسد.

اکنون پس از معرفی Armored Core 6 در آذر ماه سال گذشته، قیمت آن به ۱۰۵.۲۹ دلار افزایش یافته است. سپس در ژانویه به ۲۲۳.۴۵ دلار رسید و اکنون در این ماه به ۱۱۲.۶۳ دلار رسیده، اما هنوز هم یک جهش بزرگ داشته و نشانه این است که افراد بیشتری در تلاش هستند تا بازی اول را تجربه کنند.

دیگر بازی‌های این سری نیز در ماه‌های اخیر شاهد افزایش قیمت بوده‌اند. Armored Core 2 که در اکتبر ۲۰۲۲ می‌توانستید با قیمتی در حدود ۱۵ دلار تهیه کنید، پس از رونمایی از Armored Core 6 به ۳۶.۵۸ دلار افزایش یافت و اکنون به حدود ۳۸.۹۵ دلار رسیده است.

سومین بازی این سری قبل از معرفی بازی ششم با قیمت کمتر از ۲۰ دلار عرضه می‌شد، اما اکنون حدود ۶۸.۹۶ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که Armored Core 4 کمتر از ۳۰ دلار بود و اکنون کمی بیش از ۶۰ دلار شده است. در نهایت، Armored Core 5 از ۳۴.۹۹ دلار قبل از رونمایی، اکنون با قیمتی در حدود ۶۳.۸۵ دلار به فروش می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیروردپای اساطیر ژاپنی در داستان گرگ تنهای سکیرو
اساطیر ژاپنی در داستان بازی سکیرو


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 7 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.