اچیومنت قسمت سوم فیلم Orphan ساخته خواهد شد - شرکت آچومنت

قسمت سوم فیلم Orphan ساخته خواهد شد

کارگردان Orphan: First Kill، ویلیام برنت بل، به تازگی اعلام کرد که در حال توسعه قسمت سوم این مجموعه ترسناک است. این فیلم که بر اساس مستند جنایی واقعی The Curious Case of Natalia Grace ساخته شده، داستان دلخراش دختربچه یتیمی به نام استر را دنبال می‌کند.

او توسط زوجی پذیرفته شده که اخیرا فرزند سوم خود را هنگام زایمان از دست داده‌اند. با آوردن استر به خانه، مادر خانواده، کیت، به سرعت متوجه می‌شود که یک جای کار می‌لنگد، زیرا اتفاقات خشونت آمیز زیادی رخ می‌دهد.

در نهایت، مشخص می‌شود که استر آنطور که به نظر می‌رسد، نیست. بر خلاف یک دختر ۹ ساله بی‌گناه، او در واقع یک زن خشن ۳۳ ساله است که دارای یک اختلال هورمونی نادر است که رشد فیزیکی او را متوقف کرده است.

مطلب پیشنهادی:۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگبازی‌های نفرین شده
۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگ

دومین فیلم در سال ۲۰۲۲ با کارگردانی ویلیام برنت بل اکران شد. یک داستان پیش‌درآمد بود که زندگی استر را قبل از فرزندخواندگی آشکار می‌کرد. در این مرحله، او به عنوان لینا کلامر شناخته می‌شود.

Orphan: First Kill با فروش بیش از ۳۷ میلیون دلاری در سراسر جهان به موفقیت خوبی دست یافت. در حال حاضر در Rotten Tomatoes امتیاز ۷۰ درصدی منتقدین و امتیاز ۷۷ درصدی مخاطبان را داراست.

Orphan

بل هنگام مصاحبه با هالیوود ریپورتر در مورد احتمال یک فیلم Orphan دیگر گفت:

ما در حال ساخت سومین فیلم هستیم. دفترچه قوانین فرنچایز در جایی که هر چیزی ممکن است رخ دهد، باز شده است. با دانستن این موضوع که در حال حاضر در کجای این فرآیند هستیم، از پیچ و خم‌هایی که در انتظارمان است بسیار هیجان زده هستم.

بل در ادامه توضیح داد که چگونه برداشت او از فیلم پیش‌درآمد «نگاهی بسیار خاص» داشت، زیرا می‌خواست از کاری که فیلم اصلی انجام می‌داد، دور بماند و کاری متفاوت انجام دهد.

قسمت اول Orphan هم‌اکنون برای استریم در سرویس Max در دسترس قرار دارد و می‌توانید Orphan: First Kill را نیز در Paramount+ تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما


آیس برگ: بازی های ترسناکی که از روی واقعیت ساخته شدن!

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes می‌تواند آغاز یک سه‌گانه باشد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 24 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 17 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.