اچیومنت فیل اسپنسر به کم‌کاری در ساخت اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی اعتراف کرد - شرکت آچومنت

فیل اسپنسر به کم‌کاری در ساخت اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی اعتراف کرد

سونی در چند سال گذشته تمرکز زیادی روی اقتباس سینمایی و تلویزیونی از آثار خود داشته و اکنون فیل اسپنسر به کم‌کاری مایکروسافت در این زمینه اعتراف کرده است. 

سونی استودیو تولید فیلم و سریال بزرگی دارد و با برند PlayStation Productions توانسته به موفقیت‌های بزرگی مثل سریال لست آو آس دست پیدا کند. نینتندو نیز طی همکاری با کمپانی یونیورسال و استودیو Illumination، انیمیشن The Super Mario Bros. Movie را ساخته است که به پرفروش‌ترین اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدئویی تبدیل شد. 

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

فیل اسپنسر اکنون با سایت واشنگتن پست مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که آن‌ها در ابتدای مسیر اقتباس فرانچایزهای خود در سایر رسانه‌ها قرار دارند. اسپنسر به این موضوع اعتراف کرد که سونی تجربه بسیار بیشتری در ساخت فیلم و سریال دارد. از طرف دیگر باید اشاره کنیم که مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ استودیو Xbox Entertainment را تعطیل کرد. 

فیل اسپنسر

مایکروسافت سریال Halo را با همکاری پارامونت ساخته که نتوانست چندان موفقیت آمیز باشد. با این وجود می‌دانیم که این شرکت اجازه ساخت فصل دوم سریال هیلو را نیز صادر کرده است. آن‌ها همچنین با همکاری نتفلیکس روی سریال و انیمه Gears of War کار می‌کند. فیلم Minecraft با بازی جیسون موموآ نیز در دست ساخت قرار دارد و خالق Westworld نیز روی سریال فال‌آوت برای آمازون کار می‌کند. 

جدا از پروژه‌هایی که کمی بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، این شرکت چند فیلم و سریال اقتباسی دیگر نیز در دست تولید دارد که هنوز معرفی نشده‌اند. 

مطلب پیشنهادی:تاریخچه کنسول‌ های ایکس باکسبیش از ۲۰ سال از انتشار ایکس باکس اصلی می‌گذرد.
تاریخچه کنسول‌ های ایکس باکس


بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۳ + قرعه کشی

فیل اسپنسر به کم‌کاری در ساخت اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی اعتراف کرد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 57 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 12 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.