اچیومنت فیلم The Mother با بازی جنیفر لوپز در نتفلیکس خوش درخشیده است - شرکت آچومنت

فیلم The Mother با بازی جنیفر لوپز در نتفلیکس خوش درخشیده است

فیلم اکشن هیجانی The Mother (مادر) با بازی جنیفر لوپز در ماه می در نتفلیکس منتشر شد و در آن لوپز نقش یک مامور مرموز را بازی می‌کند که با یک مامور اف بی آی (با بازی عمری هاردویک) همکاری می‌کند تا دختر گمشده‌اش را پیدا کند و او را نجات دهد. اخیرا نتفلیکس آماری از تعداد بینندگان نیمه نخست سال ۲۰۲۳ منتشر کرده که نشان می‌دهد این فیلم پربیننده‌ترین فیلم آن زمان و چهاردهمین فیلم پربیننده در کل محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکمنمایش حماسه افتخار و انتقام
۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم

فیلم مادر ۲۴۹ میلیون ساعت بیننده داشت و به این ترتیب بالاتر از عناوین درخشانی مانند Luther: The Fallen Sun ( با ۲۰۹.۷ میلیون ساعت)، Extraction 2 (با ۲۰۱.۸ میلیون ساعت)، You People (با ۱۸۱.۸ میلیون ساعت) و Murder Mystery 2 (با ۱۷۳.۶ میلیون ساعت) قرار گرفت. این فیلم توسط نیکی کارو (سازنده مولان و North Country) کارگردانی شده و میشا گرین به همراه آندره‌آ برلوف و پیتر کریگ فیلمنامه این اثر را نوشته‌اند.

فیلم The Mother

علاوه بر جنیفر لوپز و عمری هاردویک، بازیگران دیگری نظیر لسلی لووت، جوزف فاینز، گائل گارسیا و جسی گارسیا و ادی فالکو دیگر بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. لوپز به عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری کرده است. با توجه به موفقیت فیلم The Mother، احتمال ساخت دنباله آن نیز وجود دارد، اگرچه هنوز هیچ منبعی به طور رسمی آن را معرفی نکرده است. لوپز در صحبت‌هایش با ورایتی بیان کرد که عنوان فیلمی بعدی می‌تواند The Daughter باشد و احتمالا تمرکز بیشتری روی شخصیت لوسی پیز خواهد داشت که نقش دختر لوپز را در فیلم بازی کرده بود.

لوپز همچنین توضیح داد که علی رغم انجام بسیاری از بدلکاری‌های فیلم، هیچ‌گونه آسیب جدی‌ای ندیده است و نشان می‌دهد که برای ایفای نقش اصلی در یک فیلم اکشن آمادگی بسیار بالایی دارد. او تجربه نسبتا زیادی در فیلم‌های اکشن دارد، اگرچه بیشتر فیلم‌های اکشن کمدی بوده است. ااو قبلا در سال ۱۹۹۵ در Money Train با وسلی اسنایپس و وودی هارلسون بازی کرده بود و. اخیرا او با جاش دومیل در سال ۲۰۲۲ در فیلم Shotgun Wedding، یک فیلم کمدی عاشقانه با عناصر فیلم اکشن، همبازی شد. لوپز در آینده در فیلم علمی‌تخیلی Atlas به کارگردانی برد پیتون در کنار سیمو لیو و استرلینگ کی براون بازی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی


چه بلایی سر برن اوت اومد؟

فیلم Wonka دوباره به صدر جدول باکس آفیس بازگشت - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 38 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 31 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.