اچیومنت فیلم The Gray Man 2 با بازی رایان گاسلینگ ساخته می‌شود؟ - شرکت آچومنت

فیلم The Gray Man 2 با بازی رایان گاسلینگ ساخته می‌شود؟

برنامه کاری رایان گاسلینگ اخیرا بسیار شلوغ بوده و امسال نیز با ایفای نقش «کن» در فیلم باربی توانست توجهات زیادی را به سوی خود جلب کند. او پیش از آن، یک نقش کاملا متفاوت را در فیلم اکشن نتفلیکس با عنوان «The Gray Man» بازی کرده بود و مخاطبان مدتی است که می‌خواهند بدانند آیا The Gray Man 2 نیز ساخته خواهد شد یا نه.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی

در ماه جولای اخباری منتشر شد که نشان می‌داد نتفلیکس قصد گسترش جهان «مرد خاکستری» را دارد و قرار است دنباله و اسپین‌آف‌های بیشتری از گران‌ترین فیلم‌ نتفلیکس ساخته شود.

در این فیلم، گاسلینگ در نقش کورت جنتری ملقب به «سیرا سیکس» نقش یک مزدور بسیار ماهر را در عملیات‌های سازمان سیا بازی می‌کند. هنگامی که سیرا سیکس به طور تصادفی اسرار مجرمانه‌ای را درباره لوید هانسون (کریس ایوانز)، یک همکار سابق آشکار می‌کند، هانسون برای سرش جایزه‌‌ای در نظر می‌گیرد و یک شکار جهانی به رهبری قاتلان بین‌المللی آغاز می‌کند. بیلی باب تورنتون نیز نقش دونالد فیتزروی سرپرست سیکس را در کنار آنا د آرماس، یک مامور سازمان سیا که از سیکس حمایت می‌کند بازی کرده است.

فیلم The Gray Man 2

همچنین تایید شد که برادران روسو قرار است کارگردانی این دنباله را مانند فیلم اول برعهده بگیرند و استیون مکفیلی نیز نگارش فیلمنامه را برعهده خواهد داشت. اما هنوز تیم بازیگران آن مشخص نشده و نمی‌دانیم رایان گاسلینگ یک بار دیگر قرار است نقش بازیگر اصلی را ایفا کند یا خیر. اسکات استیوبر، رییس بخش فیلم نتفلیکس در مصاحبه‌ای درباره آینده فرانچایز The Gray Man صحبت کرد و از بازیگران فوق‌العاده این پروژه، مانند گاسلینگ گفت:

مزیتی که ما داشتیم حضور بازیگران منحصر به‌فرد بود. بنابراین جو و آنتونی [روسو] درباره این دنباله و آوردن رایان گاسلینگ به نقش خود صحبت کرده‌اند. من تمام کارهایی که او اخیرا انجام داده، دنبال کرده‌ام و نمی‌دانم از لحاظ توانایی و دستاوردهایی که داشته، بازیگری در سطح او وجود دارد یا خیر. داشتن چنین استعدادی در پروژه واقعا بزرگ و ارزشمند است و بنابراین نباید عجله کرد و باید مطمئن شویم که چطور شخصیت او را عالی‌تر کنیم و چگونه می‌توانیم داستان او را گسترش دهیم. باید اعتراف کنیم که این فیلم اکران بسیار موفقی داشت و به چهارمین فیلم پربیننده نتفلیکس تبدیل شد. ما اکنون در میانه آن هستیم و نیمی از نگارش فیلمنامه The Gray Man 2 انجام شده است.

در فیلم مرد خاکستری بازیگران دیگری نظیر کریس ایوانز، آنا د آرماس، جسیکا هنویک، رگی ژان پیج، واگنر مورا و جولیا باترز به ایفای نقش پرداخته‌ بودند. طبق صحبت‌های رییس نتفلیکس، این فیلم همچنان در دست توسعه است و احتمالا باید در سال ۲۰۲۵ منتظر آن باشیم.

مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی
۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی


چه بلایی سر برن اوت اومد؟

فیلم Wonka دوباره به صدر جدول باکس آفیس بازگشت - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 32 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 30 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.