اچیومنت فیلم Killers of the Flower Moon در جایگاه دوم باکس آفیس قرار گرفت - شرکت آچومنت

در اولین هفته اکران حریف فیلم تیلور سوئیفت نشد

فیلم Killers of the Flower Moon در جایگاه دوم باکس آفیس قرار گرفت

Taylor Swift: The Eras Tour برای دومین هفته متوالی، پس از شکست دادن فیلم تازه وارد Killers of the Flower Moon، در صدر باکس آفیس داخلی آمریکا قرار خواهد گرفت.

فیلم کنسرتی موفق پس از فروش نزدیک به ۶ میلیون دلار در روز پنجشنبه، در دومین جمعه اکران بیش از ۱۰ میلیون دلار فروخت. اثری که یک اکران بسیار غیر متعارف دارد. نه تنها مستقیما توسط زنجیره‌های سالن سینما و بدون دخالت استودیوها توزیع می‌شود، بلکه فقط پنجشنبه تا یکشنبه به مدت سه هفته پخش می‌شود.

وسترن حماسی Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در روز افتتاحیه بیش از ۹ میلیون دلار فروخت که شامل ۲.۶ میلیون دلاری می‌شود که در پیش‌نمایش‌های پنجشنبه بدست آورده بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیوناز «گودزیلا» تا «بازی تاج و تخت»
۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون

انتظار می‌رود این فیلم در آخر هفته بیش از ۲۳ میلیون دلار بفروشد که نتیجه‌ای خوب برای یک اثر سه و نیم ساعته درباره خشونت‌هایی است که آمریکا را شکل داده است، اما اگر بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری آن را در نظر بگیرید، چندان عالی نیست.

اما فیلم این پتانسیل را دارد که صنعت را تغییر دهد. به هر حال، یک عنوان استریم است که قبل از عرضه در تاریخ نامشخصی برای Apple TV+ در حال اکران مناسب در سینماها است.

این فیلم امیدوار است با نقدهای عالی و کسب امتیاز A- از CinemaScore از تماشاگران روز افتتاحیه، پاییز را به خوبی پشت سر بگذارد. فیلم گرگ وال استریت یک دهه پیش، با وجود افتتاحیه ۱۹ میلیون دلاری توانست در نهایت نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار دیگر فروش کند.

فیلم Killers of the Flower Moon در جایگاه دوم باکس آفیس قرار گرفت - شرکت آچومنت

انتظار می‌رود The Eras Tour در دومین آخر هفته خود بیش از ۳۲ میلیون دلار درآمد داشته باشد که مجموع درآمد داخلی آن را به حدود ۱۳۰ میلیون دلار می‌رساند. این فیلم به راحتی از مرز ۱۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان عبور خواهد کرد تا سپس مرحله دوم اکران جهانی آن در ۳ نوامبر آغاز شود.

اثر ترسناک یونیورسال The Exorcist: Believer در سومین جمعه ۱.۶ میلیون دلار اضافه کرد و انتظار می‌رود این آخر هفته حدود ۵ میلیون دلار فروش کند. این فیلم به کارگردانی دیوید گوردون گرین بالاخره از مرز ۵۰ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا عبور کرد.

PAW Patrol: The Mighty Movie پس از فروش ۱.۲ میلیون دلاری در روز جمعه، حدود ۵ میلیون دلار در آخر هفته بدست خواهد آورد. این باعث می‌شود مجموع فروش داخلی به بیش از ۵۵ میلیون دلار برسد.

در جمع پنج فیلم برتر، یک ورودی غیرمنتظره وجود داشت: انتشار مجدد کابوس قبل از کریسمس توسط دیزنی. این فیلم در روز جمعه نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار فروخت و انتظار می‌رود آخر هفته را با حدود ۴.۳ میلیون دلار به پایان برساند. فیلم The Nightmare Before Christmas به کارگردانی هنری سلیک که در ابتدا در سال ۱۹۹۳ منتشر شد، بیش از ۹۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینماتثبیت سلطه به سبک قهرمانان افسانه‌ای
۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینما


موجانگ این راز رو از ماینکرفت بازا مخفی کرده!

تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 تاخیر می‌خورد - شرکت آچومنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : اخبار و مقالات تاريخ : 22 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.